icloud.com geen backup te zien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik de reservekopie heb gemaakt va mijn contactpersonen , zie ik in 'beheer opslag' op mijn iphone, dat reservekopie is opgelsagen. er staat: grootte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icloud.com geen backup te zien
Nadat ik de reservekopie heb gemaakt va mijn contactpersonen , zie ik in 'beheer opslag' op mijn iphone, dat reservekopie is opgelsagen.
er staat: grootte reservekopie 37,1 MB. En onderaan de optie om de reservekopie te verwijderen. En als ik ga inloggen op www.icloud punt com , dan zie ik nog steeds geen contactpersonen. Ik heb de iphone uitgeschakeld en terug aangezet, nog steeds niets te zien in icloud punt com. Iemand een idee waarom? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik dat dan synchroniseren?
Betekend dit dat ik geen reservekopie moet nemen? Maar enkel synchroniseren? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 12-09-13 22:26 |
WEL app sync via iCloud maar geen backup. Hoe doe je dat? | BrutusNLD | iCloud | 0 | 10-01-13 16:17 |
Hoe kun je zien of je backup goed op iCloud staat? | zeehond | iCloud | 0 | 01-12-11 18:09 |
Programma om backup in te zien | JoOosty | Desktop-applicaties | 4 | 28-09-09 02:31 |
installer souce repo zien/backup | Tieme | Unlock [archief] | 5 | 12-06-08 21:08 |
|
|