Iphone 5s knoppen reageren niet tijdens zware apps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone 5s op een zware app zit bijv. Asphalt8 dan doen de knoppen het niet meer, maar het scherm blijft nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s knoppen reageren niet tijdens zware apps
Als ik op mijn iPhone 5s op een zware app zit bijv. Asphalt8 dan doen de knoppen het niet meer, maar het scherm blijft nog wel reageren.
Daarna moet ik mijn iPhone opnieuw starten en dan doet hij het weer. Volgens mij heeft het ermee te maken dat ios7 nog niet goed werkt met het nieuwe 64bit Is er hier een oplossing voor, of zijn er nog andere mensen met dit probleem? Dit gebeurt ook op alle apps die van apple zijn, pages etc. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik ook zware apps, die voor Arm64 gecompileerd zijn, zonder de minste problemen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht reageren tijdens opladen | dafoolio | iPhone algemeen | 2 | 25-10-10 02:24 |
iPod knoppen tijdens andere app | Richard_AFC | Archief | 3 | 11-07-09 13:26 |
iPhone reageerd soms niet op beide knoppen. | firestarter | Archief | 0 | 16-04-08 09:07 |
|
|