Batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week een splinter nieuwe iphone 4s gekocht bij de phone house. Maar de batterij gaat erg snel leeg na 5 uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij
Ik heb sinds een week een splinter nieuwe iphone 4s gekocht bij de phone house.
Maar de batterij gaat erg snel leeg na 5 uur gebruik is hij 0% of is dat normaal ? met alleen een beetje muziek whatsapp en soms internet. Ik heb al allerlei dingen uitgezet verversen op de achtergrond , locatievoorzieningen HELP ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je deze bij de phone house gekocht dan is dit een refurbished exemplaar .
Heb al diverse iphone,s opengetrokken die afkomstig zijn van de phonehouse. En wat ik dan aan de binnenkant van de iphone zie. Is zeker niet netjes |
|
||||
|
||||
Met 5 uur gebruik mag je in je handjes wrijven, hoor!
Wat is de bijbehorende stanby tijd? |
|
|||
|
|||
@suzuki2002, zijn de iphone's die TPH verkoopt dan niet geseald? Of hoe zit dat? Ik heb 3 iphone's via ABO bij TPH gehaald en alle 3 waren ze geseald en nieuw ( iphone 4S, 5 en 5S) geen van de 3 waren gebruikt, wel de 5S een heel kleine deuk in zijkant ter grote van de letter o hier in de tekst zeg maar, maar stoort mij niet.
Laatst gewijzigd door faire4u; 01-06-14 om 20:51. Reden: Sgrijf fout ferbeterd ;-). |
|
|||
|
|||
Ikzelf heb er nooit 1 gekocht maar vrienden klanten en familie wel.
Geen idee of deze geseald zijn bij de verkoop . Ik weet wel dat deze iphone,s 9 van de 10 keer niet kloppen wat betreft de montage aan de binnenzijde |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij? | liryuk | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-06-11 01:47 |
batterij | Rene3g | iPad algemeen | 5 | 03-08-10 17:11 |
batterij | diegie | iPhone algemeen | 7 | 16-06-09 13:05 |
Batterij... | Nicolaz_ | Unlock [archief] | 1 | 14-01-08 14:57 |
Batterij | GunSmoke007 | Unlock [archief] | 13 | 15-12-07 12:59 |
|
|