probleem bij verbinden met itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer ik de iphone wil verbinden met itunes verschijnt deze dus niet in de lijst. de iphone reageert zelfs niet als ik deze in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem bij verbinden met itunes
wanneer ik de iphone wil verbinden met itunes verschijnt deze dus niet in de lijst. de iphone reageert zelfs niet als ik deze in de laptop insteek. de eerste keer als je een nieuw toestel insteekt dan zoekt die zogezegd achter software.
er gebeurt totaal niets sinds dat mijn laptop opnieuw geinstalleerd is. de harde schijf was kapot en moest alles opnieuw doen op een nieuwe schijf. weet er iemand een oplossing voor dit probleem? besturingssysteem is spijtig genoeg windows 7 64bit zou ik dit opnieuw moeten installeren de windows? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het lijkt mij dat het aan je harde schijf/computer ligt. Misschien even naar een computerwinkel gaan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem verbinden camera met Ipad | barendhe | iPad algemeen | 10 | 23-08-13 18:47 |
Verbinden met Itunes | lalalala | iTunes | 1 | 24-02-12 19:04 |
Pc tript als ik iphone met Itunes wil verbinden | Ratinho | Archief | 7 | 06-12-09 18:53 |
wachtwoord incorrect bij verbinden met ssh | vanrumst | iPhone algemeen | 10 | 09-03-09 20:28 |
|
|