mysterieuze map met foto's valt niet te verwijderen op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik zit met een probleem. Heb al vanalles geprobeerd zoals synchronisatie uitvinken op iTunes, alle foto's verwijderen,... Het probleem is het volgende: Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
mysterieuze map met foto's valt niet te verwijderen op iPhone
Hallo allen,
Ik zit met een probleem. Heb al vanalles geprobeerd zoals synchronisatie uitvinken op iTunes, alle foto's verwijderen,... Het probleem is het volgende: Ik heb dus een iPhone 4s en een MacBook Pro. Ik herinner mij ooit eens een map vanop mijn laptop op mijn iPhone gezet te hebben maar nu weet ik niet meer hoe ik die eraf krijg. Dus er staan geen foto's in filmrol maar daaronder staat het bewuste album met daaronder geschreven 5 van mijn Mac. Als ik deze selecteer krijg ik nergens een prullenmand te zien of is deze grijs gemaakt (niet te selecteren). Ik kan ze enkel aan een ander (nieuw) album toevoegen of delen... Ik hoop dat iemand me snel kan helpen Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat album krijg je alleen maar weg als je de folder/iPhoto gebeurtenis met de naam "5" weer aanmaakt op de Mac. Dan opnieuw synchroniseren met iTunes. |
|
|||
|
|||
het probleem is dat die zogenaamde map niet meer op mijn laptop staat... dus ik kan die ook niet meer activeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op een iPhone zonder jailbreak is er geen andere manier om dat album te verwijderen. Ik heb het ooit eens geprobeerd met DiskAid en iExplorer helaas zonder resultaat. |
|
|||
|
|||
ok Thx! het is eraf!
|
|
|||
|
|||
Zonder dank en graag gedaan.
|
Labels |
albums, foto, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek mijn iphone map vergrendelen? (Niet zomaar kunnen verwijderen) | erikvliet | iPhone algemeen | 3 | 30-01-14 12:21 |
Video's worden niet gesynced vanuit foto map | Boeiend | iTunes | 0 | 21-08-10 16:54 |
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone | koom11 | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 14:38 |
Map verwijderen met Fugu lukt niet | chonazz | Unlock [archief] | 1 | 05-12-07 18:35 |
|
|