iPhone 5 maakt een sissend geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Misschien kunnen jullie mij helpen. Mijn iPhone 5, die ik aan het restoren ben van een iCloud reservekopie, maakt een sissend geluid. Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5 maakt een sissend geluid
Hallo allen,
Misschien kunnen jullie mij helpen. Mijn iPhone 5, die ik aan het restoren ben van een iCloud reservekopie, maakt een sissend geluid. Als je de telefoon met de achterkant bij het oor houdt hoor je hem gewoon sissen. Dit gaat niet na een hard-reset weg. Als ik hem aan de lader hang blijft het geluid. Wet iemand wat dit kan zijn? Er zit geen garantie meer op de phone.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gok een condensator / transistor die kapot is. Ik weet niet of je dat in een iPhone kunt repareren.
|
|||
|
|||
Wat is de reden voor restore
|
|
||||
|
||||
Reden voor restore. Even iOS 8 uitgeprobeerd, en weer terug naar iOS 7.
|
|
||||
|
||||
Probeer hem te herstellen zonder een reservekopie terug te zetten.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sissend geluid uit speaker | stefan211082 | iPhone algemeen | 1 | 04-03-14 18:39 |
3GS gaat niet meer aan, logic board maakt een 'buzzzz' geluid | Snappaz | iPhone algemeen | 19 | 02-01-12 10:31 |
Iphone maakt geluid van een krekel | peetiej | iPhone algemeen | 8 | 28-09-11 19:18 |
iPad maakt vreemd sissend geluid | Petje | iPad algemeen | 9 | 19-08-10 14:28 |
iPhone maakt piepend geluid | Rke | iPhone algemeen | 9 | 28-12-09 21:40 |
|
|