ervaringen met ios 8 beta en osx yosemite beta discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door uitdewilligen Dan zal ik even kijken welke ik moet nemen Pages.app natuurlijk. Het ReadMe.pdf bestand zal je niet kunnen installeren in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik bedoelde " even kijken waar ik hem precies kan downloaden welke ik moet hebben " en nog steeds aan het zoeken ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke versie van OS X gebruik je?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mmm nou gaat er nog echt iets niet goed. Ik heb de .app via itunes geplaatst op mijn iphone en dan geeft hij ook aan dat de iphone een oudere versie heeft en of ik deze wil vervangen. Ik geef akkoord en hij blijft aangeven dat ik een nieuwere versie moet plaatsen via developer.apple.com
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Er loopt trouwens een topic over jouw probleem: https://devforums.apple.com/message/972238#972238 |
|
|||
|
|||
Ga ik daar even verder. Hartstikke bedankt!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: net even getest en inderdaad...als je "ff" naar Whatsapp op iOS8 stuurt crasht Whatsapp. Laatst gewijzigd door joost1234; 06-06-14 om 09:28. |
|
|||
|
|||
Bellen / sms'en vanuit Yosemite via de iPhone werkt waarschijnlijk niet omdat bluetooth geen verbinding maakt. Althans dit lijkt bij mij het probleem.
App Store is erg traag en Instellingen crashed regelmatig. Voor de rest crashed WhatsApp inderdaad regelmatig of zijn chats niet te openen. Kwestie van de chat verwijderen en opnieuw aanmaken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Indien Whatsapp een 'must' is dan kun je beter iOS8 niet test (of zorgen dat je whatsapp met het mobiele nummer op een andere device installeert/registreert. Maar goed... mogelijk werkt Whatsapp bij de komst van beta2 weer naar behoren. Indien Apple dezelfde cycli als vorig jaar aanhoudt dan komt beta2 op 16 juni, maar dat is natuurlijk koffiedik kijken... |
|
||||
|
||||
Hoe zit het met quick reply, is deze opengesteld voor developers om te gebruiken? Kunnen we dit bv in Whatsapp verwachten? Of is deze bron gesloten?
|
|
|||
|
|||
ios 8 - beta 1
Ik heb na een weekje testen hier wat bugs en positives bijeen geraapt (iphone 4s)
+++ snellere multitasking recente en favoriete contacten in multitasking 'hey siri' feature widgets continuïteit swype toetsenbord bugs: bij veranderen achtergrond soms respring bug reporter soms error instellingen soms spontane crash redelijk traag berichte, worden niet altijd getoont soms geef je juiste unlock code in maar zegt hij foute toegangscode |
|
|||
|
|||
Ios 8 beta 2 stabieler??? Iemand al ervaring???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Whatsapp is evt wel een tijdelijke fix voor: bij elke insert van een massage in de whatsapp database een query eroverheen die van ff f f maakt...
Dan kan je iig whatsappen
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS 7 beta en Golden Master | gls | Ontwikkelen voor iOS | 642 | 18-09-13 20:07 |
Ervaringen met iphone os 3.1 beta | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 70 | 17-08-09 16:34 |
[Beta] DownBase for OSX | robin | Archief | 0 | 19-10-07 13:01 |
|
|