Push berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Dames, Er is niets geks gebeurd met mijn Iphone 4, maar sinds kort als hij een reboot heeft gekregen is het ineens zo dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Push berichten
Heren, Dames,
Er is niets geks gebeurd met mijn Iphone 4, maar sinds kort als hij een reboot heeft gekregen is het ineens zo dat iedere app z'n push settings is vergeten. Dit is onwijs irritant aangezien ik dan dus bijvoorbeeld geen berichten ontvang van Facebook / Whatsapp en Telegram. Heeft iemand hier ervaring mee? of het ook meegemaakt ? Ik verneem bijzonder graag van jullie ! Vriendelijke groet, DeeJ ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 juni 2014 om 13:33 ---------- IOS 7 overigens !! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Controleer je instellingen eens. Misschien is er door de reboot iets ge-reset en moet je per app terug aanduiden of deze push meldingen mag sturen.
|
|
|||
|
|||
Dat is het juist, daar staat het goed
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het gebeurde juist na een reboot ..
Nu gebeurd het continu ! En das best vervelend, zeker toen ik het nognie wist.. settings per app staan prima |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
push berichten op 2 apparaten | wwg | iPhone algemeen | 2 | 11-09-12 17:02 |
push berichten | wijnanddouble | iPhone algemeen | 3 | 05-06-11 17:26 |
Push berichten | jeuring23 | iPhone algemeen | 8 | 10-11-10 14:25 |
Push Berichten Krijgen? | Kets | Archief | 2 | 04-04-10 13:56 |
|
|