iPhone 4 is dood discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Sinds gisterenavond is mijn iPhone 4 plotseling overleden, hij zat gewoon in mijn broekzak in een iPhone zakje en ik heb al geprobeerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 is dood
Beste lezers,
Sinds gisterenavond is mijn iPhone 4 plotseling overleden, hij zat gewoon in mijn broekzak in een iPhone zakje en ik heb al geprobeerd hem aan en uit te zetten d.m.v. de aan/uit knop ingedrukt te houden, maar geen reactie, ook heb ik de harde reset in DFU mode te zetten door de aan/uit knop 10s ingedrukt te houden samen met de home-button en de aan/uit knop los te laten na 10s en de home-button ingedrukt te houden, maar nogmaals geen reactie. Kan iemand mij a.u.b. verder helpen? Met vriendelijke groeten, Vincent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Controleer om te beginnen of de batterij wel niet defect is ...
|
|||
|
|||
Mijn idee is van niet, maar ik zal hem binnenkort proberen te vervangen, dankjewel voor de tip
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet zeker zijn, met "iets denken" kan men niet de oorzaak van een probleem achterhalen. Om zo'n onverklaarbare/plotse problemen op te lossen dienen er stappen ondernomen te worden. Met een voltmeter kan je dit makkelijk testen zonder dat je vooraf kosten moet doen. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem al open gehad en kan niks vreemds aan de batterij zien en hij is ook maar 3 jaar uit dus waarschijnlijk is het niet maar zoals ik in mijn vorige reactie zei zal ik hem binnenkort vervangen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je dient dit te controleren door middel van een voltmeter. |
|
|||
|
|||
Nou ik heb weleens eerder een defecte batterij gehad en die zag er aan de contactpunten zwart met een witte aanslag dus het is soms zichtbaar
|
|
|||
|
|||
Leg hem eerst eens voor een paar uur aan de lader, kijken wat er dan gebeurt.
|
|||
|
|||
Ook dit heb ik al geprobeerd door hem vanaf rond 21:00 t/m ongeveer 6:45 aan de lader te leggen, maar nog steeds geen teken van leven
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet helemaal zeker, maar het is gewoon vreemd dat hij het ene moment nog perfect doet en niet eens een seconde later helemaal niks meer doet en het lijkt mij als de batterij het begeeft het langzamer zichtbaarder wordt en niet binnen één seconde, maar dit kan ik ook mis hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja maar ik heb er weleens meer vervangen en ik ga de iPhone 6 kopen zodra deze uit is dus om dan 50 euro of meer (ik weet niet hoe duur Apple is wat dit betreft) uit te geven zie ik ook niet echt zitten eerlijk gezegd ;p
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat het hier verder bij. |
|
|||
|
|||
Haha nee zal ik niet doen, dan is het gewoon simpelweg mijn eigen domme schuld als het misgaat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Koppel de batterij los. Sluit dan de iphone aan een lader aan .
Krijg je appeltje te zien is 90 procent zeker je batterij defect . Gaat deze dan nog niet aan dan is er niks mis met je batterij en zal je verder moeten zoeken . Tegen die tijd heb ik nog wel wat tips |
|
|||
|
|||
Is je dockconnector niet gewoon stuk?
Accu leeg omdat hij niet geladen heeft en geen stroom op het logicboard krijgen door de dockconnector. |
|
|||
|
|||
Nee senna een accu gaat niet plotseling leeg .
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 dood? | Reverbje | iPhone algemeen | 24 | 26-08-11 16:54 |
Iphone dood? | Doortje | iPhone algemeen | 7 | 01-03-10 08:37 |
IPhone Dood!!! | macdano | iPhone algemeen | 67 | 24-01-10 23:30 |
Iphone dood? | Eems | Archief | 1 | 13-06-09 08:53 |
iPhone 1e gen.: Iphone dood? | cougar | Unlock | 2 | 06-03-09 13:51 |
|
|