Kan niet bellen of gebeld worden! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Linksboven staat mijn provider T-Mobile NL met 4 bolletjes signaalsterkte maar kan niet bellen of gebeld worden? Krijg iedere keer als melding; gesprek mislukt. Verder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet bellen of gebeld worden!
Linksboven staat mijn provider T-Mobile NL met 4 bolletjes signaalsterkte maar kan niet bellen of gebeld worden? Krijg iedere keer als melding; gesprek mislukt.
Verder doet telefoon het gewoon, appen/mailen/spellen etc. Heb de telefoon al via ITunes laten herstellen. Netwerkinstellingen al gereset, vlietuigmodus aan/uit etc maar blijf melding houden. Nu al mijn hoop op de expertise op deze site! Bij voorbaat dank voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
soft reset al uitgevoerd ?
Home button en power button tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot het apple logo weer verschijnt, de opstart kan langer duren (eenmalig) |
|
|||
|
|||
Ja, heb ik al geprobeerd....
|
|
|||
|
|||
Kan niet bellen of gebeld worden
Ik heb hetzelfde probleem sinds ik een iphone 6+ heb.
Elke keer als ik bel of gebeld wordt wordt om de haverklap de verbinding verbroken en krijg ik gesprek mislukt in beeld.Iphone opnieuw opstarten heb ik ook al geprobeerd maar dat helpt niet. Iemand enig idee waar dat aan ligt en wat ik er aan kan doen? |
|
||||
|
||||
Heb je ook al de dingen uit de startpost geprobeerd? (netwerkinstellingen herstellen etc)
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles al geprobeerd, ook al de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar ook dat mocht niet baten. Heb het nu bij KPN neergelegd, kijken of die me kunnen helpen
|
|
||||
|
||||
Lijkt me idd dat je dan naar je provider moet gaan kijken (en/of een andere simkaart testen en je eigen simkaart in een ander toestel testen, als je daar de mogelijkheid toe hebt)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kan niet bellen / gebeld worden | Steel Dogg | iPhone algemeen | 20 | 01-11-13 23:43 |
Kan niet bellen of gebeld worden | Conflict | iPhone algemeen | 2 | 02-09-12 22:20 |
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden | Martijnzzz | iPhone algemeen | 10 | 08-02-11 20:18 |
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... | koot0220 | Archief | 7 | 20-11-08 11:04 |
kan niet gebeld worden, wel bellen | superzemie | Unlock [archief] | 1 | 08-03-08 08:20 |
|
|