Iphone 5s hernoemd niet meer zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 5s middels I-tunes hernoemd (andere naam gegeven). Nu is de iphone niet meer zichtbaar op find my iphone. Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s hernoemd niet meer zichtbaar
Ik heb mijn Iphone 5s middels I-tunes hernoemd (andere naam gegeven).
Nu is de iphone niet meer zichtbaar op find my iphone. Ik heb de iphone overnieuw opgestart maar zonder resultaat. I-cloud en zichtbaarheid staan gewoon aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim contacten niet meer zichtbaar in iPhone | Chrz | iPhone algemeen | 2 | 26-02-13 15:36 |
Covers (afbeelding) muziek niet meer zichtbaar op iPhone | Fillow | Muziek, foto & video | 0 | 21-03-12 00:01 |
iphone en ipod touch niet meer zichtbaar in itunes en windows | richardM1978 | iTunes | 0 | 12-09-10 11:56 |
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. | ivfla | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 18:09 |
iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) | WMone | iPhone algemeen | 16 | 04-11-08 22:55 |
|
|