iphone activeren zonder sim kaart?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , ik heb sinds kort een iphone 4s gekocht maar de sim kaart lezer is kapot gegaan en heb hem geherstelt dus nu bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone activeren zonder sim kaart??
hallo ,
ik heb sinds kort een iphone 4s gekocht maar de sim kaart lezer is kapot gegaan en heb hem geherstelt dus nu bij activatie setup :s nou is mijn vraag .. kan ik mijn iphone 4s op software 7.1.1 activeren zonder sim kaart hoop dat het kan !!!!!!! wacht af op jullie reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nog nooit meegemaakt dat het zonder simkaart kan.
|
|||
|
|||
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, kan het met iTunes?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS niet te activeren, geen sim-kaart melding | wiekede | iPhone algemeen | 4 | 26-08-12 16:48 |
Iphone 3G Sim-Kaart connector stuk, activeren lukt niet zonder simkaart?! HELP PLZZ | tokgoz70 | iPhone algemeen | 2 | 30-08-11 12:16 |
iphone4 activeren zonder phonebook sim kaart | gstruyf | iPhone algemeen | 0 | 29-06-11 22:55 |
iPhone zonder SIM kaart | Rhoxors | iPhone algemeen | 11 | 27-09-10 23:26 |
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? | natenextdoor | Archief | 1 | 05-01-10 17:26 |
|
|