Tomtom gaat uit zichzelf uit ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week een Iphone 5s. Tomtom app is er geinstalleerd. Het volgende doet zich voor : - na ongeveer 40 minuten de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom gaat uit zichzelf uit !
Ik heb sinds een week een Iphone 5s. Tomtom app is er geinstalleerd.
Het volgende doet zich voor : - na ongeveer 40 minuten de tomtom schakelt de tomtom uit - Bij opnieuw inschakelen herhaalt zich dit na +/- 5 minuten. - Er zijn op dat moment geen andere app's in gebruik. - Gebeurt zowel met als zonder voeding - provider is Telfort - TomTom en IOS7 zijn geupdate en al een keer opnieuw geinstalleerd. Wat kan er aan de hand zijn, herket iemand dit ? Is nogal lastig als je in een onbekende stad rijd en het domme ding stopt ermee op het moment dat je eigenlijk info wilt.... groet, karo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb helaas geen oplossing, maar een goed alternatief als je lang in de auto moet zitten is de standaard Maps app van Apple. Die werkt heel goed. De kaarten zijn van Tomtom.
|
||||
|
||||
Zijn er meer TomTom app gebruikers met ditzelfde probleem, dat je kon vinden? Misschien ligt het dan nl niet aan nou maar aan de TomTom app zelf...
|
|
|||
|
|||
Standaard kaarten app. werkt ook ideaal.
|
|
|||
|
|||
er zijn al langere tijd problemen met tomtom op de iphone 5s, ze werken aan een fix ervoor . op het forum van de tomtom website kan je er meer over lezen
|
|
|||
|
|||
Kijk daar kan ik wat mee !
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook de TomTom app op een 5s, maar heb die problemen nog niet gehad.
|
|
||||
|
||||
Ik was 2 weken geleden in USA, en daar TT gebruikt.
Na 5 minuten navigeren wordt de iPhone 5s ongelofelijk warm, en TT gaat daarna uit. Dat is natuurlijk een warmte sensor die de app afsluit. Maar waarom. App verwijdert en opnieuw installeren brengt geen oplossing. Nu ik thuis ben, heb ik ook het probleem dat de app zichzelf afsluit, terwijl het navigeren misschien 10 seconden aan was.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud schakelt zichzelf uit? | michellekee | iCloud | 7 | 13-07-14 23:03 |
Iphone herstart uit zichzelf | mirr | iPhone algemeen | 3 | 07-12-11 19:44 |
iPhone 3G S Belt uit zichzelf | Impulsief | iPhone algemeen | 11 | 05-04-11 19:42 |
iPhone zet zichzelf uit | S¡mon | iPhone algemeen | 8 | 27-11-09 00:12 |
Wi-Fi aan en uit uit zichzelf?? | tikospike | Overige providers Nederland | 5 | 29-01-09 14:06 |
|
|