iPhone herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik ben al een aantal jaar trouw aan Apple en heb zowat ieder model gehad dat uitgekomen is. Nu heb ik iedere keer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone herstellen
Hallo iedereen
Ik ben al een aantal jaar trouw aan Apple en heb zowat ieder model gehad dat uitgekomen is. Nu heb ik iedere keer m'n toestel de bestanden laten terug zetten. Nu was mijn vraag als ik nu m'n iphone als nieuw wil instellen gaat het dan nog om alleen m'n contacten en m'n sms berichten terug te plaatsen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met iTunes kan men niet selectief data uit een backup terugzetten. Met iBackupbot zou dat eventueel wel kunnen lukken.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Oke dus met ibackupbot dan proberen voor m'n mss berichten en contacten? En m'n aankopen van iTunes hoe werkt dat dan?
|
|
||||
|
||||
Je kunt je telefoon ook totaal backuppen via iCloud óf alles weer via de Applestore downloaden (kost je in principe niks, alleen tijd en moeite). Aan jou de keuze..
|
|
|||
|
|||
Met iCloud kun je geen sms berichten terug zetten? Enkel de contacten. Spijtig... De ibackupbot is betalend?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen paniek. Geen stress. iBackupBot is gratis (oef !):
iBackupBot - iTunes Backup Manager for iPhone, iPod Touch, iPad |
|
|||
|
|||
Heb het geïnstalleerd maar krijg m'n sms'en, notes, contacten niet over gezet :-( kan iemand helpen?
|
|
|||
|
|||
Kan iemand helpen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Herstellen | JannisHuybrechts | iPhone algemeen | 1 | 25-06-11 10:15 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
iphone herstellen | madrettor | Archief | 2 | 11-11-09 21:36 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
Mac OS X: iPhone herstellen | terrence | iTunes | 6 | 13-07-08 01:03 |
|
|