probleem met iConCopter discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen ik heb zo een helikoptertje dat je kan bedienen met je iPhone met een zender die ik in het audio gat steek Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
probleem met iConCopter
Dag iedereen ik heb zo een helikoptertje dat je kan bedienen met je iPhone met een zender die ik in het audio gat steek
Maar krijg dat ding niet geactiveerd kan iemand mij helpen ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Andere.Iphone.proberen.. werkt.hij daar ook.niet dan. Dingetje retour en.nieuwe oplaten.sturen
|
|
||||
|
||||
Je moet het vollume op max zetten
|
|
||||
|
||||
Volume op max heb ik al geprobeerd,
ik zie net op de After-sale service => http://www.savino.hk/faq/iConCopter.html Citaat:
Kan dit mischien liggen aan iOS 7 ? Het is niet dat het ding totaal niet reageert als ik het aan zet pinkt het rode lampje op de zender en in de helicoptertje wel maar de activatie lukt niet (dan moet de de rode lichtjes continu blijven en niet pinken zoals je ziet in het filmpje ook) Zou het kunnen dat iOS 7 er niet compatible meer mee is ? Ik zie ook dat de app sinds 11 dec 2012 niet meer aangepast is. https://itunes.apple.com/us/app/icon...531007543?mt=8 Ik weet hier geen raad meer mee. |
|
||||
|
||||
Ik zou vragen of je hem kan terug sturen. En als je een helikopter wil koop dan een op iPhone Controlled Helicopters, RC Cars & More - iHelicopters.net
daar heb ik al een gekocht en werkt perfect |
|
||||
|
||||
Citaat:
In mijn handleiding staat er 25-30 minuten opladen.(en niets specifiek vermeld voor eerste gebruik) Ik heb dat hier gelezen: iCon-Toy heb jij ook voor eerste gebruik 8 uur of langer moeten opladen ? |
|
||||
|
||||
nee, gwn totdat het lampje van de transmitter niet meer pinkte dacht ik, vervolgens kon je een tijdje verder zonder opladen. de helicopter moest je wel elke keer opladen.
|
|
|||
|
|||
Heb je op de copter wel het zeer kleine schakelaartje aan gezet er gaat dan een ledje in de copter aan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone synchroniseren met nieuwe Itunes | Tom4s | iPhone algemeen | 0 | 20-12-12 21:30 |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
|
|