Opladers van www.appleoplader.nl discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De lader van mijn Iphone 4 is kapot, nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe. Nu zag ik dat je laders kan kopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladers van www.appleoplader.nl
De lader van mijn Iphone 4 is kapot, nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe.
Nu zag ik dat je laders kan kopen op de site www.appleoplader.nl , zijn dit echte opladers? is dit te vertrouwen? Hetzelfde geldt voor de site www. dx.com . Of zal ik dan toch echt een originele (dure) lader moeten kopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lees het onderstaande artikel van de iPhoneclub eens:
?Onofficiële laders en kabels kunnen iPhone beschadigen? - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
dx.com is goedkope troep! Die andere site weet ik niet. Ik heb nog een oplader van www.iPod-oplader.com (bestaat niet eens meer) uit 2009 en die doet het nog perfect. Je weet het dus nooit
|
|||
|
|||
Bij DX (Focalprice) etc. kun je slechte laders treffen, maar ook prima exemplaren.
Dat zal bij Appleoplader.nl niet anders zijn (want die komen gewoon uit dezelfde fabrieken vanzelfsprekend). |
|
|||
|
|||
Verschilt nogal dus...
Maargoed zo'n 'nep' lader is niet duur, maarja als je Iphone dr aangaat wel.. Ik vrees dat ik toch een originele moet kopen :/ Of heeft iemand nog een aanrader? |
|
||||
|
||||
Ik vrees dat als je in geen enkel geval schade wilt oplopen dat je toch een originele lader van apple moet kopen. Dit zijn de veiligste. Koop geen laders aan een te lage prijs, je zal er nog spijt van hebben.
|
|
|||
|
|||
Laders van Samsung, Htc en Sony etc. zijn natuurlijk ook veilig
|
|
||||
|
||||
Daar ben ik het nog niet helemaal over eens. Ik bezit een galaxy sIII en als ik deze wil opladen met de originele samsung lader die in de doos zat duurt dit langer dan als ik deze met een originele apple lader gebruik.
|
|
|||
|
|||
Dat is omdat de Apple oplader met 1000 mAh oplaad en de Samsung lader met waarschijnlijk 700 / 800 mAh.
Hoe lager het mAh getal, hoe langer het opladen duurt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de correctie Timosha
|
|
||||
|
||||
haha ik voel jullie denkwijze
Is dit dan de stroomsterkte die de lader geeft? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Popup spam van http://www.socialrewards.co | Downwards | iPhone algemeen | 5 | 12-07-12 12:06 |
3th party opladers en tv-kabel | tomklerks | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 01-03-10 19:31 |
Solar opladers | diexhard | Koopinformatie Nederland | 0 | 21-12-09 17:33 |
iPhone 3G van www.welectronicsltd.com | Boris1991 | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 10-07-08 14:46 |
|
|