Iphone 5s vast in Recovery DFU lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen Mede Iphone Lovers, Ik heb gisteren een projectje op de hals genomen voor mezelf. Ik heb een Iphone 5s. Die zit vast in Recovery ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s vast in Recovery DFU lukt niet
Goedemorgen Mede Iphone Lovers,
Ik heb gisteren een projectje op de hals genomen voor mezelf. Ik heb een Iphone 5s. Die zit vast in Recovery mode en ik krijg hem niet in DFU modus. Dus ik gok, dat de homebutton niet werkt. Hebben jullie tips of oplossingen voor deze situatie? -Tinyumbrella al geprobeerd. -Itunes: onbekende fout(1) halverwege het installatie proces -Redsnow zelfde verhaal kan er niks mee omdat ik het toestel niet in DFU krijg. Ik hoor jullie graag! Gr, M |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zover ik weet niet.... kan ik niet achterhalen.. Want anders?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aha, duidelijk. Inmiddels krijg ik weer een andere code: (17)
|
|
||||
|
||||
Controleer je hosts file eens https://discussions.apple.com/messag...51676#24051676
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
klopt... heb de hostfiles veranderd...en nu doet hij het tot de 60% en krijg ik weer code (1)!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de moeite jongens, het toestel is gewoon "niet legaal" ik heb apple even zelf gebeld! Daarom kan het toestel ook niet communiceren met de server, dus niks gaat helpen. Ik ga m'n geld even terug halen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat ik ben opgelicht. Ik vroeg aan hem is dit het enige probleem?? WEET JE ZEKER DAT DE TELEFOON NIET GESTOLEN is?(Volwassen vent van in de 40) Nee hij is niet gestolen luidde het antwoord. Ik zei ok , ik kan me niet voorstellen dat je een koper naar je woonadres laat komen als je iets met een "luchtje" verkoopt. Blijkbaar wel! . Nu wordt het www.binnenzonderkloppen.nl/cashback
|
|
|||
|
|||
Laat even weten hoe het is gegaan met het terug halen van je geld.
|
|
|||
|
|||
We hadden een overeenkomst. Nu laat hij het afweten. To be continued.
|
|
|||
|
|||
Hopelijk heb je niet te veel betaald,want meestal betekend dit helaas ''geld kwijt''
Wie weet komt er hopelijk nog een oplossing voor je |
|
|||
|
|||
Oplichting zou ik direct aangifte doen...dan komt meneer heel snel over de brug
|
|
|||
|
|||
Ik hou jullie op de hoogte... meneer solt met de verkeerde..
|
|
|||
|
|||
Update:
Ik heb m'n geld terug. Zaterdag een "vriendelijk" bezoekje aan hem gebracht samen met een vriend van me. Hij dacht slim te zijn ik reageer gewoon niet meer dan gaat het vanzelf weg. Maar voor mij een principe kwestie, je moet mij gewoon niet bedonderen. Het heeft wel twee weken geduurd + flink wat e-mails en tijd natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Goed dat je je geld terug hebt! Bedankt voor de update
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s vast in recovery mode en herstellen lukt niet | Bjornapple | iPhone algemeen | 8 | 06-12-13 21:56 |
ipad3 plots in Dfu mode, fix recovery lukt niet | Micro1 | iPad algemeen | 4 | 17-11-13 15:49 |
iPhone: vast in DFU/Recovery mode | fai-fai | Jailbreak | 23 | 19-02-13 16:35 |
Iphone komt niet IN Recovery/DFU | Iphonebas | iPhone algemeen | 5 | 12-03-10 21:47 |
kom niet in recovery...wel in DFU??? | jcpearl | iPhone algemeen | 9 | 11-12-09 12:20 |
|
|