Gevaarlijk om iPhone in bed te houden tijdens laden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik slaap zet ik mijn iphone altijd aan de lader in mijn bed als ik ga slapen. Ik heb mijn vader wel eens horen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gevaarlijk om iPhone in bed te houden tijdens laden?
Als ik slaap zet ik mijn iphone altijd aan de lader in mijn bed als ik ga slapen.
Ik heb mijn vader wel eens horen zeggen dat het brand kan veroorzaken. Is er een gevaar erin?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je gewoon de officiële oplader van Apple gebruikt niet.
|
|
|||
|
|||
Lader in je bed? Heb je geen nachtkastje/bureau waar je hem op kunt leggen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe plaats je de telefoon precies in je bed, dan?
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat je een iPhone 3GS hebt. Let op dat je de nieuwste lader moet gebruiken omdat het vorige model oververhit kan raken. Meer informatie.
Laten we zeggen dat met de officiële Apple oplader de kans 0,000001% is dat er iets misgaat. Totaal fictief getal, één op de miljoen. Een onofficiële lader vergroot die kans 1.000 maal. Ook een fictief getal, het zou best 10.000 maal kunnen zijn. Wat ik wil zeggen is: er is altijd een risico. Aan jou de keus of je het risico aandurft met een officiële dan wel niet-officiële oplader. Officieel vs. niet-officieel. (Bekijk de afbeeldingen + bijschrift als je het artikel te lang vindt.)
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 juli 2014 om 08:12 ---------- Ik zie het al, dankjewel! |
|
|||
|
|||
Dan rest nog de vraag; hoe plaats je de telefoon in je bed?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s doet ineens raar tijdens laden | MarxBob | iPhone algemeen | 8 | 21-11-13 07:37 |
iPhone springt tijdens laden op stekker boven | jorima | iPhone algemeen | 0 | 12-11-12 20:31 |
Scherm bedienen tijdens laden | duvel81 | iPhone algemeen | 0 | 08-04-10 17:34 |
iPhone 3G [warm tijdens laden] | iDriss | iPhone algemeen | 9 | 08-09-08 19:28 |
|
|