iPhone 5 activeringsserver SIM kaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 5 cadeau gekregen van mijn broer. Als ik hem installeer zegt de iPhone echter: "Sim niet geldig De simkaart die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 activeringsserver SIM kaart
Hallo,
Ik heb een iPhone 5 cadeau gekregen van mijn broer. Als ik hem installeer zegt de iPhone echter: "Sim niet geldig De simkaart die momenteel in deze iPhone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardware probleem op de iPhone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunde aanbieder in het apparaat...." Ik heb ook in de Apple support raadgepleegd, hun oplossingen werken niet. Wat moet ik nu doen? Is de iPhone niet simlock vrij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk eens in het Unlock forum voor een EMEA-unlock. |
|
|||
|
|||
Tele2 MOET de iPhone na 1 jaar simlockvrij maken...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maakt niet uit, de provider moet het toestel na 1 jaar vrijgeven (naar mijn weten).
|
|
|||
|
|||
Ja, als het toestel afkomstig is van een Hollandse provider. Als die iPhone gelockt is op een buitenlandse provider of een EMEA-lock heeft gaat jouw verhaaltje niet op (naar mijn weten).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een Lock haal je er legaal makkelijk vanaf via bv https://imzdl.com/unlock.php
Kost maar iets van 3 tientjes ofz. |
Labels |
iphone, simkaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
iPhone zonder SIM kaart | Rhoxors | iPhone algemeen | 11 | 27-09-10 23:26 |
Sim kaart houder afgebroken in iPhone | Dannaajax14 | iPhone algemeen | 6 | 25-08-10 12:34 |
SIM-kaart wisselen iphone | MELViNOS | Odido (T-Mobile) | 3 | 10-06-10 18:32 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
|
|