//

Ander nummer FaceTime

Ander nummer FaceTime discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Apple-fanaten, na eindelijk mijn vriendin over te hebben gehaald om de overstap te maken van Andriod naar iOS ( ) zitten we met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-14, 11:44
TheuNauz TheuNauz is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Question Ander nummer FaceTime

Hallo Apple-fanaten,

na eindelijk mijn vriendin over te hebben gehaald om de overstap te maken van Andriod naar iOS () zitten we met een probleem. Ze is overgestapt van Vodafone naar KPN. Daarbij heeft nummerbehoud aangevraagd, maar KPN geeft de telefoon al gelijk mee incl. SIM met een tijdelijk nummer van KPN. Op een aangegeven datum zal het nummer op deze SIM veranderd worden in haar eigen nummer.

Prima, maar we hebben de iPhone met tijdelijk nummer al eerder aangezet om haar kennis te laten maken met het systeem, en blijkbaar slaat hij dat (tijdelijke) nummer dan gelijk op voor FaceTime. Nu kunnen we het oude nummer niet meer wijzigen bij instellingen > FaceTime. Het is grijs gekleurd. Heel vervelend dit. Iemand een oplossing voor?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-14, 14:33
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik heb dit volgens mij al eens eerder gelezen/gehoord. De oplossing was toen gewoon terug naar de fabrieksinstellingen.

Maak eerst een back-up naar iCloud via Instellingen > iCloud > Reservekopie > Maak nu reservekopie. Wacht tot dit proces is afgerond en ga dan door naar de volgende stap.

Nu ga je de iPhone herstellen naar de fabrieksinstellingen. Ga hiervoor naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen. Voer indien nodig het wachtwoord van de iPhone in. Wacht tot de iPhone zijn werk heeft gedaan en volg de aangegeven stappen. Kies ervoor om een back-up van iCloud terug te zetten en selecteer dan de zojuist gemaakte back-up.

Laat alsjeblieft even weten wat het resultaat is.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 03-07-14, 15:26
TheuNauz TheuNauz is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Ik ga het vanavond uitproberen. Laat het je weten, bedankt!
Reageren

Labels
facetime, imessage, ios, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ander nummer instellen voor de i-messenger jupitshim iPad algemeen 0 22-10-12 22:01
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer mastermark iPhone algemeen 22 25-07-11 16:33
Windows: andere provider en ander nummer Misterbinq iTunes 3 18-05-11 20:20
smsen met een ander nummer Doq Jailbreak apps en thema's 2 04-05-10 15:44
Unlock met ander nummer? HyperCube Odido (T-Mobile) 15 17-04-10 12:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.