geen flits voor fotos discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik doe misschien wel wat fout, maar de iphone flitst niet als ik in het donker een foto wil nemen. Ja ik keek links boven ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen flits voor fotos
Ik doe misschien wel wat fout, maar de iphone flitst niet als ik in het donker een foto wil nemen. Ja ik keek links boven en probeerde zowel de instelling "automatisch" als "aan": de foto wordt genomen maar zonder flits dus donker.
Ik testte of de lamp wel degelijk werkt met de app torchpro en ja: hier kan ik dus de zaklantaarn mee doen branden. Wat doe ik fout? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone stuurt geen fotos meer vanaf filmrol/fotostream | bazeken | iPhone algemeen | 5 | 30-05-14 15:13 |
Software: Flits apps voor vakantie | Panja | iPhone Navigatie | 2 | 08-08-13 09:38 |
Geen fotos via iMessage met iOS | psvpas | iPhone algemeen | 8 | 12-03-13 19:27 |
Waarom kan ik geen fotos toevoegen met iphone op mijn facebook bedrijfspagina | Gpromth | iPhone Apps | 0 | 07-10-11 23:44 |
Welke hoes geeft geen witte waas op flash fotos? | Mozzie | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-07-11 21:32 |
|
|