//

iphone stuurt geen fotos meer vanaf filmrol/fotostream

iphone stuurt geen fotos meer vanaf filmrol/fotostream discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 4S IOS 7.0 Hallo, Als ik foto's rechtstreeks vanaf filmrol of fotostream wil versturen door ze te selecteren en dan op het mail icoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-12-13, 23:44
bazeken bazeken is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard iphone stuurt geen fotos meer vanaf filmrol/fotostream

Iphone 4S IOS 7.0

Hallo,

Als ik foto's rechtstreeks vanaf filmrol of fotostream wil versturen door ze te selecteren en dan op het mail icoon te klikken, dan lukt het niet. De mail is weg, maar staat niet bij sent items en komt ook niet toe!
Het lukt echter wel als ik de foto's eerst selecteer, dan kopieer, dan naar de emailapp ga en de fotos in een mail plak! begrijpe wie kan!
Ook mails forwarden met bijgevoede fotos lukt wel.

Vanaf dropbox een link doormailen lukt ook niet (i, wel met copy to clipboard en dan plakken in mailapp, idem als bij foto's)

Wat kan er mis zijn?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-13, 00:05
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Dan heb je waarschijnlijk teveel foto's geselecteerd. Ik kan er maar max. 5 tegelijk selecteren voor de optie om de mailapp te selecteren. Als ik een 6e foto erbij selecteer krijg ik de mailapp niet meer te zien. Dit zal tr maken hebben met de grootte van de foto's
  #3  
Oud 04-12-13, 00:21
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Vanuit de foto app kan je inderdaad maar 5 foto's selecteren om te versturen via mail, echter is er ook een andere oplossing.

Open mail en maak een nieuw e-mail bericht aan. Druk 2x op het gedeelte waar je normaal typt, dan komt er een pop-up te voorschijn met "Selecteer | Selecteer alles | Plak | > |
Tik op > en je kan dan een foto of video toevoegen. Helaas kan je vanuit hier niet selecteren, dus je zou de handeling steeds opnieuw moeten doen. Je kan in elk geval wel meer dan 5 foto's in een mail droppen.
__________________
  #4  
Oud 04-12-13, 00:29
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Dan is het nog wel de vraag hoeveel MB je mailaccount max. toestaat per mail om te versturen.
  #5  
Oud 05-12-13, 13:57
bazeken bazeken is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de info,
het lukt zelfs niet met één foto, of met een gewone link naar dropbox.
Het rare is dat het met copy-paste naar een emailbericht wel lukt!
  #6  
Oud 30-05-14, 15:13
Guest-20230102224146
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.

Eerst alleen op mijn iPhone 4s, maar nu ook met mijn iPhone 5s.

Als ik via de foto's/photo app naar de foto's ga en één foto selecteer en dan kies voor e-mail. Komt het nieuwe bericht even te voorschijn en verdwijnt dan weer. Kies je bericht (SMS) ipv e-mail werkt het ook niet.

Heb met beide toestellen via iLEX RAT alles zoveel mogelijke teruggezet ('alles' eraf), dus ook nieuwe e-mailaccounts aangemaakt.
Kan de toestellen niet opnieuw installeren of upgrade naar 7.0.6 of hoger, omdat 7.0.6 niet wordt geaccepteerd (ook niet met fake Apple server) en de laatste IOS niet geJB kan worden.

Beide toestellen zijn geJB en hebben iOS 7.0.4 (met de SSL patch)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil Filmrol en Fotostream strtman iPhone algemeen 10 24-10-13 12:54
Verschil tussen Filmrol en fotostream omejoop38 iPhone algemeen 16 06-02-13 13:18
Icloud - fotostream - filmrol drfunk iCloud 1 17-07-12 16:56
Iphone 4 stuurt geen sms meer mauricenl iPhone algemeen 6 15-06-12 08:52
fotostream naar filmrol yoki1985 iPhone algemeen 7 03-05-12 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.