ClickandBuy/Apple ID geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak al jaren gebruik van de service van ClickandBuy voor het betalen van mijn iTunes aankopen en dat is altijd goed verlopen. Nu ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ClickandBuy/Apple ID geblokkeerd
Ik maak al jaren gebruik van de service van ClickandBuy voor het betalen van mijn iTunes aankopen en dat is altijd goed verlopen.
Nu ben ik eind mei van bank verandert maar wel met de service dat zij de automatische incasso's voor mij regelen met de betreffende partijen. Bij ClickandBuy blijkt dat nu verkeerd gelopen te zijn want van hun kreeg ik een email dat ze het verschuldigde bedrag van € 1,79 niet hebben kunnen afschrijven en dat blijkt me ook nog eens € 15,- te kosten. Ik ben nu met mijn nieuwe bank in onderhandeling om te zien wat we hieraan kunnen doen dus dat loopt nog, maar nu merk ik vanochtend bij het bijwerken van apps op mijn iPhone dat mijn Apple ID ook nog eens geblokkeerd blijkt te zijn . Ik ben hier zeer verontwaardigd over, heeft iemand iets dergelijks ook al eens meegemaakt?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer de zoekfunctie op dit forum en je hebt de gehele avond leesvoer.
edje |
|
||||
|
||||
Had ik gedaan maar blijkbaar niet goed genoeg.
Inmiddels heeft Apple mijn ID weer geactiveerd. Het had inderdaad met ClickandBuy te maken. |
Labels |
apple id, apps, clickandbuy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Clickandbuy | Khaboy | iPhone algemeen | 1 | 19-07-12 16:59 |
Na update 5.1.1. ineens (even) melding Apple ID is geblokkeerd | martwout | iPhone algemeen | 1 | 11-05-12 19:34 |
Apple ID geblokkeerd | Kahless | iPad algemeen | 6 | 01-04-12 12:46 |
Clickandbuy wil niet koppelen aan apple id | Jerrrryy | iPhone algemeen | 2 | 04-08-11 21:45 |
Windows: apple id en clickandbuy telkens verifieren | PindaNL | iTunes | 0 | 09-05-11 02:36 |
|
|