iPhone 5s button voor de iPhone 4S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo leden, Kan je de iPhone 5S button ook op de iPhone 4S zetten, niet met de functies van de 5S gewoon alleen de buitenkant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5s button voor de iPhone 4S
Hallo leden,
Kan je de iPhone 5S button ook op de iPhone 4S zetten, niet met de functies van de 5S gewoon alleen de buitenkant ??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke button,?
|
|
||||
|
||||
De homebutton
|
|
|||
|
|||
De home knop is geen alleenstaand gevalletje. Dus dat gaat niet werken.
Step #9: https://www.ifixit.com/Teardown/iPho...Teardown/17383 |
|
|||
|
|||
Ik heb wel zwarte home buttons gezien zonder wit vierkantje ( dus net als de iPhone 5 'S) en dan een zilverkleurig ring erop plakken waardoor het op een button van de 5 'S lijkt. Te krijgen bij 06fix in Limburg.
|
|
||||
|
||||
Maar de touchID homebutton past op de 4S?? Of is hij te groot, want ik vind dehomebutton van de 5S mooier dus zou ik die erop willen doen, is dat dan mogelijk???
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dankjewel en heeft iemand een idee waar je een achterkantje kan kopen die op de achterkant Vd iPhone 4s past??
|
|
|||
|
|||
Neem eens een kijkje op miniinthebox.com
|
|
||||
|
||||
Oke dankje valencio
|
Labels |
button iphone5s iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lock button fungeert als Home button | Basdm | iPhone algemeen | 4 | 01-02-14 00:17 |
Wi-Fi button grijs en mobiele data netwerk button verdwenen | krisblok | iPhone algemeen | 0 | 21-11-12 21:00 |
|
|