Verbinding kraakt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Ik heb de laatste week problemen als ik bel of wordt gebeld (Iphone 3g). Vaak komt het voor dat degene aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verbinding kraakt
Wie kan mij helpen?
Ik heb de laatste week problemen als ik bel of wordt gebeld (Iphone 3g). Vaak komt het voor dat degene aan de andere kant van de lijn mij niet hoort (ik hoor hen wel). Na een paar keer terug proberen te bellen kunnen ze mij wel horen, alleen horen zij ook een krakende toon.. Heb het ook geprobeerd met de dictafoon en ook daar hoor ik gekraak. Heeft iemand hier ook ervaringen mee gehad? Of weet iemand wat de oorzaak is?? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het klinkt alsof je mic gewoon kapot gaat. je kunt een herstel proberen maar dit lijkt mij geen software probleem
|
|
|||
|
|||
Was dit het probleem? Ik heb namelijk precies hetzelfde.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: ipod 3g 4.0.1. muziek kraakt | sjoerd1545 | Muziek, foto & video | 0 | 22-12-10 23:56 |
Bluetooth carkit kraakt enorm | Roccade | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 09-10-10 22:02 |
Homebutton 'Kraakt' | Guest-20230317192549 | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 11:17 |
Luidspreker kraakt | Coen1983 | iPhone algemeen | 5 | 25-01-10 16:07 |
Bluetooth kraakt | cashenco | iPhone algemeen | 0 | 11-04-08 20:59 |
|
|