Iphone loopt vast met agenda in berichtencentrum discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via instellingen in het berichtencentrum agenda dagweergave aanvink en ik gebruik het berichtencentrum dan loopt mijn iphone vast. Ik krijg dan het Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone loopt vast met agenda in berichtencentrum
Als ik via instellingen in het berichtencentrum agenda dagweergave aanvink en ik gebruik het berichtencentrum dan loopt mijn iphone vast. Ik krijg dan het Apple symbool te zien en moet ontgrendelen. Als ik mijn agenda uit het berichtencentrum haal kan ik het berichtencentrum wel gebruiken maar dus zonder agenda. Wil ik mijn agenda inzien dan moet ik altijd naar de app. Weet iemand hoe dit is op te lossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe doe ik dat, kijken in de diagnostics?
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat IOS in het Engels ingesteld, dus:
Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data |
|
|||
|
|||
Klopt, ik zie heel veel springboard bug type 109.. Zegt dat je iets. Ik zie geen app staan in de hele lijst.
|
|
|||
|
|||
Kan je me misschien laten weten hoe ik in de springboard crash gegevens kan zien of en zo ja om welke app het gaat. Dank!
|
|
|||
|
|||
Synchroniseer die iPhone met iTunes. De crash reports worden dan door iTunes overgezet naar:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als ik alles goed bekijk kom ik uit op Calendar widget. Zegt mij nog niet veel helaas. Ik heb een aantal Apps verwijderd maar het probleem blijft bestaan helaas. Bedankt voor de door jou genomen moeite.
|
|
|||
|
|||
Heb je toevallig een jailbreak? Gebruik je daar mee widgets?
|
|
|||
|
|||
Nee, heb ik niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda bijwerken loopt vast | arjenschipper | iPhone algemeen | 3 | 23-03-14 10:07 |
Agenda loopt vast op iMac | Tpl01 | Desktop-applicaties | 2 | 31-12-12 20:34 |
PC loopt vast met iPhone 4 | blofron | iPhone algemeen | 2 | 17-10-10 18:03 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
agenda loopt vast 2.1 Iphone 3g 16gb | nicosomers | iPhone algemeen | 7 | 17-09-08 23:10 |
|
|