Luidspreker kraakt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn luidspreker kraakt. Het is het geluid dat je ook hebt als je de telefoon bij boxen legt en je gebeld wordt. Enig idee hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Luidspreker kraakt
Mijn luidspreker kraakt. Het is het geluid dat je ook hebt als je de telefoon bij boxen legt en je gebeld wordt. Enig idee hoe dit komt en hoe het te verhelpen is?
Laatst gewijzigd door Coen1983; 22-01-10 om 20:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ofwel, dit geluid hoor ik in mijn luidspreker mocht bovenstaande tekst niet geheel duidelijk zijn.
YouTube - Cellphone noise on computer speakers |
|
|||
|
|||
Ben ik de eerste met dit probleem en kan niemand mij mee helpen? Dat lijkt mij erg vreemd...
|
|
|||
|
|||
da's normaal?
Iederee heeft dat geluid hoor als er een gsm in de buurt ligt. is niet iPhone gerelateerd |
|
|||
|
|||
Is wel iPhone gerelateerd aangezien ik het heb in de luidspreker die ik aan mijn oor hou
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verbinding kraakt | Schranzkopf | iPhone algemeen | 2 | 24-07-14 16:57 |
Muziek: ipod 3g 4.0.1. muziek kraakt | sjoerd1545 | Muziek, foto & video | 0 | 22-12-10 23:56 |
Bluetooth carkit kraakt enorm | Roccade | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 09-10-10 22:02 |
Homebutton 'Kraakt' | Guest-20230317192549 | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 11:17 |
Bluetooth kraakt | cashenco | iPhone algemeen | 0 | 11-04-08 20:59 |
|
|