Krijg tethering niet werkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tethering staat aan (instellingen-algemeen-netwerk). Echter als ik een usb kabeltje tussen mijn laptop plaats zie ik geen mogelijkheid om een verbinding tot stand te brengen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg tethering niet werkend
Tethering staat aan (instellingen-algemeen-netwerk).
Echter als ik een usb kabeltje tussen mijn laptop plaats zie ik geen mogelijkheid om een verbinding tot stand te brengen. Na wat zoeken heb ik plaatjes gezien waarbij ik het woord tethering boven in het scherm van de iphone zie staat. Dat zie ik bij mij dus niet. Iemand een idee wat te doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Itunes geïnstalleerd op de laptop en nu werkt het wel. Blijkbaar worden bij die installatie een aantal drivers mee-geïnstalleerd. Kijken of het na het de-installeren van iTunes ook nog werkt.... Laatst gewijzigd door tomtom100; 25-01-10 om 15:03. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone en solcon: krijg mail niet werkend | mister@ | iPhone algemeen | 3 | 20-09-12 08:56 |
Tethering en MMS werkend met Vodafone | groenlo | Archief | 1 | 23-06-09 01:02 |
Krijg theme niet werkend | Drumpie | Archief | 6 | 02-03-08 17:59 |
|
|