Iphone niet gebruiken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag vrienden, ik zit met een vraagje maar het is wellicht een "lompe" vraag. Ik ben gewoon een beetje onzeker omdat die batterij toch iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone niet gebruiken
Dag vrienden,
ik zit met een vraagje maar het is wellicht een "lompe" vraag. Ik ben gewoon een beetje onzeker omdat die batterij toch iets speciaal is want je mag hem niet voor een lange tijd ongeladen laten liggen etc. Dus, ik vertrek naar amerika voor een halve maand, wat moet ik nu met mijn iphone? Ik ga hem thuis laten maar in welke toestand? Moet ik dat ding volledig opladen en in sleep stand zetten? Of half opladen? Of gewoon opladen en uitzetten tot ik terug ben? Wat is het beste voor de batterij? mvg stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon al dan niet opladen en uitzetten is het simpelste, beste, en meeste logisch
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, gewoon je iPhone uitzetten.
14 dagen is nu ook niet heel lang. |
|
|||
|
|||
Maare waarom neem je hem niet gewoon mee?
Dat wordt 2 weken afkicken |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan mijn Iphone 3G niet meer gebruiken help!! | shaquillewebgate | iPhone algemeen | 1 | 29-04-11 13:46 |
Iphone te warm, kan flits niet gebruiken | Yezur | iPhone algemeen | 3 | 20-03-11 14:15 |
iphone 4 nieuw gekocht, kan niet gebruiken HELP aub. | mysteri0us | iPhone algemeen | 10 | 10-01-11 21:14 |
iphone een tijd niet gebruiken | Dani1 | iPhone algemeen | 8 | 17-08-08 11:13 |
|
|