iPhone 4 vind geen Wi-Fi netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik heb een iphone 4 welke geen wifi netwerk kan vinden, en volgens mij ook geen bluetooth. Ik heb het toestel helemaal hersteld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 vind geen Wi-Fi netwerk
Hallo iedereen,
Ik heb een iphone 4 welke geen Wi-Fi netwerk kan vinden, en volgens mij ook geen bluetooth. Ik heb het toestel helemaal hersteld en opnieuw laten instellen. Ook heb ik de Wi-Fi-antenne vervangen, maar het heeft niks geholpen. Weet iemand hoe ik het alsnog kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is de Wi-Fi switch grijs of kan je hem nog inschakelen?
Heb je de Wi-Fi antenne zelf vervangen of laten vervangen? |
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat het geen 4s is?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Wi-Fi antenne zelf vervangen, ik kan de Wi-Fi wel gewoon in en uitschakelen maar hij vind geen netwerken.
Wi-Fiknop is dus niet grijs en weet zeker dat het een iphone 4 is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welk onderdeel heb jij vervangen (foto)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Wi-Fi antenne vervangen omdat ik geen Wi-Fi ontvangst had?
Maar nu dus nogsteeds niet. Ik weet niet hoe ik foto's kan uploaden hier maar als je even google'd naar iphone 4 Wi-Fi antenne dan weet je welke ik bedoel. |
|
|||
|
|||
Iemand die weet wat het kan zijn?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Wi-Fi chip laten vervangen en mijn probleem met grey out is opgelost.
Prima Wi-Fi bereik weer. |
|
|||
|
|||
Ik heb geen grijze knop, mijne vind geen netwerken.
Mijn Wi-Fi antenne is al vervangen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Neen dat begrijp ik niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja, als de autoradio plotseling niet meer werkt ga je ook niet eerst de antenne vervangen. In sommige auto's is dat nogal een klus want men moet dan de hele achterruit vervangen (waar de antenne in zit).
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 4s gewoon naar een herstel bedrijf gebracht.
Die hebben eerst naar mijn antenne gekeken en toen het bleek dat daar niets mee aan de hand was hebben zij de chip vervangen en nu is het opgelost en zie ik alle netwerken weer. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt de BCM4329 radiochip nodig:
Low-Power 802.11n with Bluetooth® 2.1 + EDR and FM (Tx and Rx) - BCM4329 | Broadcom |
|
|||
|
|||
Ik ben er nu achter gekomen dat ik wel Wi-Fi heb als ik dicht bij de router ben (binnen 3 meter).
Verandert dit nog wat aan de eventuele oorzaak? |
|
|||
|
|||
Lees bericht #5 van dit topic nog eens.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone vind geen netwerk | jappiemel | iPhone algemeen | 1 | 17-06-13 18:56 |
mijn ipad 2 vind geen netwerk meer | Sita2306 | iPad algemeen | 14 | 09-05-13 22:18 |
Apple TV3 vind Wi-Fi netwerk niet meer | goofman23 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 04-03-13 10:59 |
iPhone 2G vind geen netwerk (belgie) | gaming boy | iPhone algemeen | 1 | 01-11-09 22:05 |
vind geen draadloos netwerk | xbored | Wi-Fi | 8 | 31-03-09 17:20 |
|
|