Hoe bedoel je corrosie ??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toestel vertoonde dus een gebrek (lees: corrossie) binnen de 6 maanden van aankoop. Concreet betekent dit dat de wetgever er van uit gaat dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toestel vertoonde dus een gebrek (lees: corrossie) binnen de 6 maanden van aankoop. Concreet betekent dit dat de wetgever er van uit gaat dat het gebrek reeds bestond op het ogenblik van de aankoop en de consument het recht heeft op een nieuw toestel, wat ik ook heb gekregen, los van de corrossie. Elk toestel (gsm, tv, wasmachine,...) heeft een wettelijke garantieperiode van 2 jaar maar de eerste 6 maanden hoeft de consument niet te bewijzen dat de schuld bij hem ligt en heeft hij/zij recht op een nieuw toestel. Dat geldt ook voor accessoires zoals bv afstandsbediening, opladers,...
Probleem opgelost dus, k heb een nieuw toestel |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Weet iemand welke app ik bedoel? *sneller typen | maltje | iPhone Apps | 10 | 18-03-14 20:34 |
Hoe meer applicaties hoe trager | ferrywalter | iPhone algemeen | 1 | 03-03-12 18:38 |
Wie weet welk app ik bedoel? | jorishetbengeltje | iPhone Apps | 11 | 30-12-08 12:38 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
|
|