Iphone 4 laad niet op :confused: discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriendin heeft een Iphone 4 met het volgende probleem; hij wil niet meer opladen. ik heb onderstaande geprobeerd; -andere lader -andere kabel -andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 4 laad niet op :confused:
Hallo,
Mijn vriendin heeft een Iphone 4 met het volgende probleem; hij wil niet meer opladen. ik heb onderstaande geprobeerd; -andere lader -andere kabel -andere batterij (oude van mijn Iphone 4, deze heb ik toevallig vorige week vervangen omdat hij aldoor aangaf te warm te zijn bij het laden. dit loste het probleem op.) -harde reset als je hem aan de lader doet zegt hij wel dat iphone verbonden is met de lader (zigzag tekentje naast de batterij niveau aanduiding), maar vervolgens wordt de batterij niet voller. de Iphone is voorzien van de laatste IOS versie. iemand dit eerder meegemaakt? of iemand die de oplossing weet om dit probleem op te lossen? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ben wat aan het neuzen geweest op het www. zou het misschien aan de dock connector kunnen liggen? iemand dit wel eens gehad?
Laatst gewijzigd door mphoogeveen; 03-08-14 om 22:08. |
|
|||
|
|||
Laat u de Iphone nou op via een dock of de normale oplader?
|
||||
|
||||
Via gewone lader. (Heb er een aantal in huis, allen origineel. Maar geen een werkt. Ook auto lader werkt niet) zeggen dat ze laden met bliksem logotje, maar laden niet.
|
|
|||
|
|||
Oke het kan ook niet aan de batterij liggen van de Iphone en ook niet aan de laders u heeft al een hard reset gedaan maar ook al hersteld?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 laad niet op. | transporter | iPhone algemeen | 5 | 16-01-14 16:49 |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
Applicaties opslag *Confused* | CoreVision | iPhone Apps | 3 | 12-10-10 00:07 |
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. | remko | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 09:02 |
|
|