//

Berichten van contactpersoon worden niet weergeven als naam maar als telefoonnummer

Berichten van contactpersoon worden niet weergeven als naam maar als telefoonnummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds kort een vreemd probleem... Als een vriend mij een iMessage stuurt, werd er normaal gesproken gewoon zijn naam weergeven bij gesprek... Echter sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-14, 23:46
kevin95 kevin95 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 15
Standaard Berichten van contactpersoon worden niet weergeven als naam maar als telefoonnummer

Heb sinds kort een vreemd probleem...

Als een vriend mij een iMessage stuurt, werd er normaal gesproken gewoon zijn naam weergeven bij gesprek... Echter sinds als hij iMessage stuurt wordt dat weergeven als 06 nummer... Als ik dit verwijder naar hem bericht stuur is het naam, en alles wat hij daarna stuurt blijft ook gewoon de naam staan...

Hoe krijgen we het voor elkaar dat ook als hij als eerste iets stuurt zijn naam wordt weergegeven? Want dit is erg ongemakkelijk... Het nut van contactpersonen valt hiermee eignelijk zo'n beetje weg...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-14, 23:53
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Is het nummer waarvan je het bericht ontvangt EXACT hetzelfde als in je contactenlijst? ( dus +316..... of 00316... of 06...... zoals hij/zij ook in je contacten staat?)
  #3  
Oud 03-08-14, 00:02
kevin95 kevin95 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 15
Standaard

Nee staat in lijst als +31 6, maar wordt weergegeven als 06... En berichten verzenden staat op emailadres bij ons beide
  #4  
Oud 04-08-14, 12:20
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin95 Bekijk bericht
Nee staat in lijst als +31 6, maar wordt weergegeven als 06... En berichten verzenden staat op emailadres bij ons beide
Vreemd...ik had dit namelijk ook en dit kwam doordat de nummers niet exact overeen kwamen. Na aanpassen was dit opgelost.
  #5  
Oud 04-08-14, 12:29
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin95 Bekijk bericht
Heb sinds kort een vreemd probleem...

Als een vriend mij een iMessage stuurt, werd er normaal gesproken gewoon zijn naam weergeven bij gesprek... Echter sinds als hij iMessage stuurt wordt dat weergeven als 06 nummer... Als ik dit verwijder naar hem bericht stuur is het naam, en alles wat hij daarna stuurt blijft ook gewoon de naam staan...

Hoe krijgen we het voor elkaar dat ook als hij als eerste iets stuurt zijn naam wordt weergegeven? Want dit is erg ongemakkelijk... Het nut van contactpersonen valt hiermee eignelijk zo'n beetje weg...
Al een hard reset geprobeerd?
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn
Reageren

Labels
imessage, ios, ios 7, iphone 5, iphone 5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WhatsApp pushberichten geeft niet dezelfde naam als in contacten Jesperrr iPhone Apps 2 29-07-14 22:35
Na sync facebook, worden mijn berichten verstuurd naar inbox FB en niet als sms? rtgrvndrkln iPhone algemeen 1 09-12-12 20:46
Lockinfo: niet weergeven als er niks is Becksteen Jailbreak apps en thema's 0 09-11-10 18:42
Nummers worden gegroepeerd weergegeven als ik telefoonnummer ingeef. Geronimo85 Archief 8 22-09-08 01:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.