iPhone 5 - batterij meter blijft op 100% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 5 heeft het volgende probleem. De batterij meter blijft steeds op hetzelfde percentage staan. Ik heb hem geprobeerd te herstarten, en dan veranderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 - batterij meter blijft op 100%
Mijn iPhone 5 heeft het volgende probleem. De batterij meter blijft steeds op hetzelfde percentage staan. Ik heb hem geprobeerd te herstarten, en dan veranderd die wel, maar dan blijft hij daarna alsnog op hetzelfde getal staan.
Wat kan ik doen? iPhone 5 Versie: 7.1.2 Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al aan hard reset geprobeerd?
|
|||
|
|||
Probeer eens om de accu te (her)kalibreren:
De batterij van je iPhone of iPad kalibreren voor een betere batterijduur | appletips |
|
|||
|
|||
Hoe doe je een hard reset, en betekent dat iets voor mijn data?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er gebeurd niks met je telefoon je doet het door simpel weg de home button en de power button tegelijkertijd ingedrukt te houden todat je een zwart scherm ziet en daarna het Apple logo. Maar doe dat van Timosha maar eigenlijk het zelfde maar dan voor de batterij.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4s batterij van 100% naar 0 in 2 uur | kevinaerox | Jailbreak | 1 | 14-05-14 11:52 |
iPhone 5s blijft opladen op 100% | BobF1031 | iPhone algemeen | 8 | 22-09-13 20:31 |
Batterij in één nacht 100%->90% | Buchters | Archief | 1 | 19-04-11 21:13 |
Batterij blijft op 100% | Locutus1 | iPhone algemeen | 32 | 02-05-10 11:07 |
|
|