iPhone 5 laad niet op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag een iPhone gekocht maar toen ik hem wouw opladen gaf hij niks aan van een oplaadteken of dergelijke. Wel blijft het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 laad niet op.
Hallo,
Ik heb vandaag een iPhone gekocht maar toen ik hem wouw opladen gaf hij niks aan van een oplaadteken of dergelijke. Wel blijft het percentage tussen de 47% en 49% schommelen. Ik heb geprobeert hem op de computer aan te sluiten maar iTunes ziet de iPhone helemaal niet en ik krijg een melding dat het apparaat storing veroorzaakt. Ik heb dit geprobeert op zowel mijn pc als mijn laptop en allebei met hetzelfde resultaat. Ook proberen mijn computer en laptop het apparaat te installeren maar na 30 minuten is er geen voortgang. Ik heb geprobeert om iTunes opnieuw te installeren en na de installatie opnieuw op te starten. Ik heb de iPhone opgestart in zowel DFU modus als recovery modus. Maar alles zonder enig ander resultaat als hierboven. Het gaat hier om: iPhone 5 32GB Wit met iOS 7.0.4 Laptop en PC zijn beide voorzien van Windows 8 Enterprise met de laatste iTunes versie. Voor meer informatie vraag gerust en ik hoop hier een antwoord te vinden. Groetjes, Jean-Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En anders terug gaan naar de winkel.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als enige pop-up geeft hij in een soort spraakwolkje rechtsonder aan dat het apparaat voor een storing zorgt met het usb symbool. Daarna komt er een venster met het installeren van het apparaat maar hier zit geen voortgang in. |
|
|||
|
|||
Nieuw of Tweedehands?
In eerste geval: garantie! In tweede geval terug....en duimen...
|
||||
|
||||
maaak de aansluiting van de iphone waar je de oplaad kabel moet insteken heel goed schoon mijn zoon had het zelfde probleem zaten stofjes in van zijn broekzak alles schoongemaakt en alles werkt perfect gr
|
|
|||
|
|||
Misschien een niet originele (Chinese) kabel?
|
Labels |
itunes, kabel, opladen, storing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
Mijn iphone laad niet op met kabel, ipod wel.Iphone laad wel op met dock voor muziek | Loveaddiicted | iPhone algemeen | 0 | 17-12-12 22:02 |
iphone laad niet op | ollyafca | iPhone algemeen | 3 | 16-10-12 04:06 |
iPhone start niet/laad niet meer op | JRJoeri | iPhone algemeen | 10 | 08-12-10 01:08 |
Iphone-2 homeknop werkt niet & laad niet op. | remko | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 09:02 |
|
|