contactgegevens overzetten naar carkit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via Bluetooth mijn contactgegevens op mijn nieuwe iPhone 4 overgezet naar mijn carkit maar zie ineens bij al mijn contact het voorvoegsel N: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contactgegevens overzetten naar carkit
Ik heb via Bluetooth mijn contactgegevens op mijn nieuwe iPhone 4 overgezet naar mijn carkit maar zie ineens bij al mijn contact het voorvoegsel N:
Weet iemand wat hier is gebeurd? Alvast bedankt voor reacties. Mvg Ton |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zie je die N op de Carkit of op je Iphone? Ik heb hier onder een link geplaatst over Carkit mis heb je daar wat aan.
Link: http://forum.iculture.nl/wiki/Carkit
|
|||
|
|||
Ik zie 'N:' op de carkit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan volgt die Carkit het Bluetooth PBAP profiel niet correct:
iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen List of Bluetooth profiles - Wikipedia, the free encyclopedia |
|
|||
|
|||
niven10, ik heb de link bekeken maar ben er helaas niet verder mee gekomen.
tomosha, dat geldt ook voor jou en de doorgestuurde links. Ik heb alles opnieuw uitgevoerd, maar blijf het voorvoegsel op mijn carkit zien. |
|
|||
|
|||
Hoort het gewoon niet zo? heb namelijk niet heel veel verstand van Carkit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier werkt PBAP in ieder geval perfect in twee (2) auto's met een ingebouwde carkit. Aan de iPhone en iOS zal het dan wel niet liggen. Succes verder. |
|
|||
|
|||
Hiervoor had ik een iPhone 3GS en daar had ik geen problemen mee. Die nam mijn contactgegevens gewoon over.
Ik zal eens bij de autodealer navragen. Misschien doe ik nu wel iets fout. Iig hartelijk dank voor jullie reacties. |
Labels |
bluetooth, contactgegevens |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
problemen met versturen van contactenlijst naar carkit | kki | iPhone algemeen | 10 | 12-01-13 13:49 |
Carkit naar Carkit probleem | herda | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 10:17 |
Contactgegevens naar PC | JBoem | iPhone algemeen | 0 | 09-08-10 22:33 |
Carkit - Contactgegevens Iphone | bicky1982 | iPhone algemeen | 0 | 10-07-10 18:26 |
|
|