Gesprek aannemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als iemand mij belt, dan wil ik aannemen, maar dan komt er te staan terug bellen na een uur of annuleren , en dat zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprek aannemen
Als iemand mij belt, dan wil ik aannemen, maar dan komt er te staan terug bellen na een uur of annuleren , en dat zet hij dat in mijn agenda, ik weet niet wat ik fout doe, graag uw hulp
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan tik je waarschijnlijk gewoon verkeerd. Er is inderdaad een functie waarmee je dat kan instellen. Als je echt 100% zeker bent dat je goed tikt, voer dan eens een harde reset (klik op het vraagteken) uit.
Als je vaker merkt dat je iPhone jouw aanrakingen verkeerd aanneemt (ook na een harde reset), is er iets mis. Ga in dat geval even naar de winkel terug.
|
|||
|
|||
Bedankt voor uw antwoord, u hebt waarschijnlijk gelijk, ik denk ook dt ik verkeerd tik, kan ik dat ergens instellen
|
|
||||
|
||||
Hoe je op het scherm tikt is niet in te stellen. Oefening baart kunst, hahaha.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprek aannemen bijna onmogelijk | appletheo | iPhone algemeen | 0 | 30-11-11 15:02 |
Gesprek aannemen mislukt 9 van de 10 keer... | jepper333 | iPhone algemeen | 1 | 02-02-11 11:16 |
gesprek niet aannemen | bunqueejump | Archief | 2 | 16-12-08 14:12 |
Verbinding gelijk verbroken bij aannemen gesprek buitenland. | Sfinxweb | Odido (T-Mobile) | 0 | 04-10-08 19:05 |
Kan geen inkomend gesprek aannemen! | dertje82 | iPhone algemeen | 0 | 19-09-08 14:21 |
|
|