Email account - kan geen Push selecteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) (excuses als dit topic al eens aangehaald is, ik heb de zoek functie gebruikt maar niets gevonden). Mijn vriendin haar webshop is sinds kort online, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email account - kan geen Push selecteren
(excuses als dit topic al eens aangehaald is, ik heb de zoek functie gebruikt maar niets gevonden).
Mijn vriendin haar webshop is sinds kort online, en ik haar emails als een IMAP account ingesteld in outlook. Ze zou nu ook graag haar emails van de webshop via push op haar iphone 5S krijgen. Verder wil ik die emails ook zien op mijn Iphone 5. Wanneer ik de emailaccount heb aangemaakt, kan ik blijkbaar geen push selecteren, enkel Fetch. De push knop staat wel aan bij 'nieuwe gegevens', maar in de account zelf kan ik geen push selecteren als schema. Is hier een workaround voor? Is dit omdat mijn hosting firma dit niet ondersteund? Alvast bedankt voor jullie tijd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zover ik weet ondersteunt IMAP geen push.
Dan zou je Exchange, ActiveSync, of iCloud moeten gebruiken (wat uiteraard alleen kan als je mail provider dat ondersteunt).
|
|||
|
|||
Beste XIII, bedankt voor je snelle reply. Ik zal dan fetch om het kwartier gebruiken . Dat scheelt niet zo heel veel dan.
Heb jij soms enige idee waarom ik volgende melding krijg bij het versturen van een email: "Er is een kopie in 'Uitgaand' geplaatst. De server accepteert het afzenderadres 'emailadres' niet. Bedankt! |
|
||||
|
||||
Gebruik je wel de juiste SMTP server?
|
|
||||
|
||||
Ga maar eens zoeken in dit forum op die melding, je komt hier veel meldingen van tegen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen link in email selecteren | coendostres | iPhone algemeen | 0 | 21-11-11 22:12 |
iPhone: bij itunes kan ik geen andere firmware selecteren | ossie38 | Jailbreak | 0 | 05-02-11 15:20 |
Kan geen email verzenden | villadora | iPhone algemeen | 8 | 28-01-10 15:31 |
kan geen Wi-Fi meer selecteren... | rikkie123 | Archief | 1 | 20-12-09 15:06 |
Geen push email 3GS | nutty75 | iPhone algemeen | 1 | 06-07-09 13:29 |
|
|