iPhone contacten synchroniseren met Google discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb mijn iPhone zodanig ingesteld dat hij automatisch mijn contacten zou moeten synchroniseren met Google Contacts. Ik heb dit dan ook aangevinkt op me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone contacten synchroniseren met Google
Hallo,
Heb mijn iPhone zodanig ingesteld dat hij automatisch mijn contacten zou moeten synchroniseren met Google Contacts. Ik heb dit dan ook aangevinkt op me toestel (Gmail). Vroeger werkte dit goed, op het moment van schrijven krijg ik het niet correct uitgevoerd. Daarnaast heb ik ook CardDAV toegevoegd, geeft ook geen resultaat. Iemand anders ervaringen of tips om mijn contacten te synchroniseren als back-up. Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem is inmiddels opgelost. Heb een back-up gemaakt met Easy Backup en deze vervolgens geïmporteerd in Google Contacten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icloud contacten synchroniseren niet met Iphone | xxxxxtessa | iCloud | 1 | 20-01-14 18:46 |
contacten synchroniseren met Gmail contacten | walbum | iCloud | 3 | 07-03-13 11:10 |
Synchroniseren iphone 4s met contacten uit outlook2007 | Smorrie | iPhone algemeen | 1 | 26-06-12 00:43 |
Google Apps contacten syncen met Iphone 4 | daduk | iTunes | 9 | 28-12-10 12:54 |
|
|