2500 mah batterij iPhone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was rond aan het kijken voor een sterkere en nieuwe batterij voor mijn iPhone, toen kwam ik deze on-originele batterij tegen MPJ 2500mAh ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2500 mah batterij iPhone 5
Hallo,
Ik was rond aan het kijken voor een sterkere en nieuwe batterij voor mijn iPhone, toen kwam ik deze on-originele batterij tegen MPJ 2500mAh Replacement High Capacity Extended Battery for Apple iPhone 5 5g | eBay. Zou dit iets kapot kunnen maken als ik deze bestel en in mijn iPhone doe? Mvg Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De capaciteit van een LiPo cel wordt bepaald door het volume (L * B * H) van het polymer gel. Een échte LiPo cel van 2.500 mAh gaat dus nooit passen in die iPhone 5. Als dat wel zou kunnen had Apple al lang de 1.500 mAh cellen vervangen door 2.500 mAh cellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor uw reacties. Ik lees wel in de beschrijving dat het een replacement is, verder staat in de tekst ook "Notice: The original back case cover is ok.not need extra cover". Vandaar dat ik het al zo raar vond
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1000 1500 2000 2500 ... berichten gescoord | truckdiver | Chat en geruchten | 312 | 13-10-11 22:31 |
Nvidia APX 2500 Prototype | Ghosty | iPhone algemeen | 14 | 14-10-08 02:00 |
1800 mah batterij ?! | -NRG- | iPhone algemeen | 4 | 10-09-08 16:05 |
|
|