apparaat verwijderen bij google.com/sync discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) met m.google.com/sync kun je meerdere agenda's toevoegen en ook op verschillende apparaten nu heb ik mijn ipad verkocht en een ipad3 maar zou die oude ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apparaat verwijderen bij google.com/sync
met m.google.com/sync kun je meerdere agenda's toevoegen en ook op verschillende apparaten
nu heb ik mijn ipad verkocht en een ipad3 maar zou die oude uit google sync halen met de gedachte dat een ander je email gaat sync'en is dit mogelijk om hem te verwijderen
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De laatste keer dat ik daar keek kon je de synchronisatie uitzetten, maar het device niet verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Klopt maar niet je eigen agenda wel die je er aan toe wilt voegen
Bedankt |
|
||||
|
||||
Ik zou ook graag mijn oude apparaten uit deze lijst willen halen.. Reeds gegoogled maar geen oplossing gevonden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Houd itunes je backup bij instellen van nieuw apparaat? | borgqueenx | iTunes | 1 | 25-03-11 09:20 |
Sync with Google | Daniel2929 | iPhone algemeen | 1 | 22-07-10 22:55 |
Google Sync | Xiceke | iPhone algemeen | 6 | 13-07-09 21:01 |
Google Sync Outage | aidacra | iPhone algemeen | 0 | 02-07-09 20:28 |
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-09-08 14:50 |
|
|