Facebook crasht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds de nieuwe update van Facebook crasht deze bij het openen. Harde reset, app uninstalleren en uitloggen helpt niet. Ideëen? Mvg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook crasht
Beste,
Sinds de nieuwe update van Facebook crasht deze bij het openen. Harde reset, app uninstalleren en uitloggen helpt niet. Ideëen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wachten op een update .
|
||||
|
||||
Hier ook. Ik twijfel of het ligt aan de app of een jailbreak tweak in mijn geval.
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik Feesboek zelf niet maar moeder de vrouw kan niet leven zonder dat crapappje. Ik ga dus met alle middelen verhinderen dat zij een update doet anders heb ik weer een halve dag werk om de vorige versie terug te zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Facebook crasht heel de tijd | letoir | Jailbreak | 0 | 20-01-14 16:17 |
Facebook app crasht | Shorty007 | iPhone Apps | 1 | 08-11-13 21:21 |
Facebook crasht bij opstarten na update | sheppie | iPhone Apps | 10 | 18-01-13 12:18 |
Facebook crasht na eerste start | Gols | iPad Apps | 2 | 01-01-13 14:16 |
Facebook app crasht na update iOS 6.0.1 | Picardo | iPad Apps | 3 | 15-11-12 16:26 |
|
|