iphone 5 met versie 7.1.2 geen mobiel internet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , heb en telefoonabonnement met mobiel internet erbij ,heb op me telefoon wel 3g staan maar krijg steeds de melding "fout geen internet verbinding" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 met versie 7.1.2 geen mobiel internet meer
Hallo ,
heb en telefoonabonnement met mobiel internet erbij ,heb op me telefoon wel 3g staan maar krijg steeds de melding "fout geen internet verbinding" heb een i-phone 5 met ios versie : 7.1.2. heb onder aanbieder op automatische staan . mobiel netwerk: mobiel data -aan schakel 3G in - aan dataroaming _ aan onder mobiel data staat APN :internet.tele2.nl de rest is leeg. heb ook geprobeerd om de aanbieder handmatig te kiezen, ik blijf de mededeling krijgen "fout geen internet verbinding "wie kan me helpen. bij voorbaat dank gertjan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dataroaming is enkel voor buitenland
Had je eerder wel internet via je mobiele operator? tele2 Mobile Client |
|
|||
|
|||
ja heb altijd mobiel internet gehad ,volgens de beschrijving van me telefoonprovider moet dataroaming aanstaan.
de problemen zijn begonnen met de laatste 2 update's van me iphone ios. |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem eigenlijk.
Na de update van zowel een Iphone 5 als een Ipad 4 naar 7.1.2 is er geen mobiel datanetwerk meer beschikbaar. Ik heb de simkaart van de 5 even in mijn 5s gestoken en dit werkte zonder problemen. Het mobiel internet is wel degelijk beschikbaar op die sim-kaart. Iemand tips om dit op te lossen? Alvast bedankt James |
|
|||
|
|||
Heb je de mogelijkheid om met een andere sim te prooberen?
Probeer ook instellingen > algemeen > info Het kan zijn dat je een pop-up krijgt voor een carrier update Je krijgt deze ook al je de iphone met iTunes verbind |
|
|||
|
|||
Heb het met een andere sim-kaart ook geprobeerd en geen reactie gehad.
Ondertussen even een harde reset uitgevoerd en dit lijkt voorlopig geholpen te hebben. Nog even afzien en dan is IOS 8 beschikbaar! Toch een slechte update die 7.1.2.. |
|
|||
|
|||
Het lijkt eerder een probleem te zijn bij je mobile provider aangezien er bij anderen geen problemen zijn
|
|
|||
|
|||
Nee, ligt niet aan de mobiele provider.
Hebben allemaal Proximus en bij mij, die nog op 7.1.1 zit was er geen probleem, bij de iPad en de iPhone 5 die op 7.1.2. zitten was er wel een probleem. Het is trouwens een uitgebreider probleem waar nog meer mensen last mee hadden na de update. Het merendeel zou Wi-Fi problemen hebben gekregen en de andere zitten met data-problemen. Bij T-mobile Nederland loopt er ook een thread over dit probleem. |
|
|||
|
|||
Zorg wel dat je geen gekipte sim gebruikt want daar heb ik in het verleden ook problemen met gehad.
|
|
|||
|
|||
Neen, ook daar ligt het probleem niet. allemaal echte sim-kaarten die niet geknipt zijn.
Zoals eerder aangegeven is het probleem ontstaan na de update. Voor de update was er geen probleem. |
|
|||
|
|||
Waarom heb ik dan geen probleem. Ik ben ook bij Proximus en heb met de iphone 4 en 5s iOS 7.1.2
Herstel je toestel naar fabrieksinstellingen en probeer het zonder eerst je back-up terug te plaatsen. Je kan je back-up eventueel later terug plaatsen Vergeet niet eerst een back-up te maken met iTunes of icloud |
|
|||
|
|||
Zoals eerder geschreven is het probleem ondertussen opgelost.
Dit zijn oplossingen die niet nodig zijn. |
|
|||
|
|||
probleem bij mijn is er nog steeds nu met mijn nieuwe iphone 6 plus ,nog steeds geen mobiel internet .als ik de simkaart van mijn vrouw in me toestel stopt werkt het wel en mijn kaart in haar iphone 5 werkt het niet .
gr gertjan |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja zelfde provider beide tele 2
wat me wel opvalt is dat links bovenin er bij mijn 5 rondjes staan daarna t-mobile NL en bij me vrouw 5 rondjes en tele2 NL |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan nog proberen om de sim op een jeans te schuren Rara dan toch 2 verschillende providers ? Laatst gewijzigd door Werner1963; 05-04-15 om 14:09. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ook met me simkaart over een jeans schuren levert geen resultaat op.
de iphone moest ook handmatig ingesteld worden. niks werkt |
|
|||
|
|||
Maar je schreef dezelfde provider doch lees ik daarna t-mobile en Tele2 ?
|
|
|||
|
|||
ja we hebben allebei tele 2 als provider .
alleen het netwerk van me vrouw is tele2 en bij mijn t-mobile als aanbieder en die kan ik ook niet veranderen . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen mobiel internet meer | Maxime91 | iPhone algemeen | 2 | 18-10-12 19:55 |
iPhone 4: Met SAM geunlocked maar geen mobiel internet meer | Manusteez | Unlock | 3 | 11-10-12 20:30 |
Geen mobiel internet meer op 4s | Hector | iPhone algemeen | 2 | 26-12-11 14:06 |
geen mobiel internet meer na update 4.0 | dettie | Orange | 2 | 25-06-10 23:51 |
Geen mobiel internet meer | Pripz | iPhone algemeen | 3 | 06-02-10 12:16 |
|
|