//

iPhone 5 laadt niet verder op dan 1%

iPhone 5 laadt niet verder op dan 1% discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoners, Mijn iPhone 5 wil niet meer opladen en reageert op geen enkel snoertje (ik heb het met verschillende geprobeerd) Als ik mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-04-15, 20:15
Regen Regen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 26
Standaard iPhone 5 laadt niet verder op dan 1%

Beste iPhoners,

Mijn iPhone 5 wil niet meer opladen en reageert op geen enkel snoertje (ik heb het met verschillende geprobeerd)

Als ik mijn iPhone in de computer plug krijg ik vervolgens de melding dat het USB-apparaat niet wordt herkend.

Valt mijn iPhone vervolgens uit omdat de batterij leeg is kan ik deze opladen tot hij weer aangaat, maar blijft dan op 1% hangen en wil niet verder opladen.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-15, 23:38
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Laadt hij wel op als die uit staat? Dus aan de lader doen wachten tot die aangaat en dan power button inhouden en op uitzetten slibden en wanneer die uit staat gewoon aan de lader laten voor een paar uren.
  #3  
Oud 06-04-15, 12:20
Regen Regen is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 26
Standaard

Ja, de telefoon laadt wel als hij uitstaat, wat erg vervelend is.

Wat kan ik hier aan doen?
  #4  
Oud 06-04-15, 14:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Een van de verschijnselen die je noemt, had de iPhone 5 van m'n vrouw ook. Bleef heel lang op 1% staan, maar laadde ook niet bij.

Als ik 'm resette (ik dacht dat de % telling van de software gewoon in de war was) dan kreeg ik de melding dat de telefoon aangesloten moest worden aan iTunes en hersteld. Resette ik 'm later opnieuw, startte die weer gewoon op en sprong ineens naar een hoger batterij percentage.
Ze haalde er ook maar net de dag mee, bij 2 à 3 uur gebruik was die weer bijna leeg.

Al met al vage klachten. Een nieuwe batterij heeft dit probleem opgelost, alle vage toestanden ermee zijn nu weg.

Dus ik weet niet of dat een optie voor je is? Weet niet hou oud de batterij is die er nu in zit?
  #5  
Oud 07-04-15, 14:06
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Heb je gekeken of je accu in aanmerking kwa voor de omruilactie van apple? Misschien dat je accu een uit de slechte serie is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn Ipad 3 laadt niet verder op dan het Apple-logo! MrDaPuta iPad algemeen 7 27-11-14 13:32
Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val' MilanXS iPhone algemeen 2 04-04-12 15:52
iphone 3gs laadt niet verder op dan 98% cyber2001 iPhone algemeen 12 15-01-10 01:10
Apple Iphone Firmare 1.1.4 komt niet verder dan Singleuser boot Hamza Archief 3 21-09-08 14:51
Krijg mn iPhone niet verder dan fw1.0.1 eric.soul Unlock [archief] 3 17-12-07 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.