verkeerde telefoon gaat over!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net overgestapt op een iphone. Icloud geinstalleerd voor sync met mijn macbook. allemaal oke, MAAR als ik nu gebeld wordt op mijn Iphone gaat mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verkeerde telefoon gaat over!!
Net overgestapt op een iphone. Icloud geinstalleerd voor sync met mijn macbook. allemaal oke, MAAR als ik nu gebeld wordt op mijn Iphone gaat mijn huistelefoon van UPC over (maakt overigens geen verbinding) en mis dus nu alle mobiele telefoontjes. Wie heeft dit ook gehad, HELP
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je je iphone doorgeschakeld naar je huis telefoon ?
|
|
|||
|
|||
Yep, ben gewend dat telefoon overgaat en daarna doorschakelt iphone linkt bilijkbar direct. Had het reeds ontdekt , toch bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon gaat uit na inschakelen screensaver | eldino | iPhone algemeen | 0 | 07-03-12 23:15 |
Error 37 en telefoon gaat niet meer aan | Arrow | iPhone algemeen | 0 | 17-10-11 20:57 |
iPhone 3G: Telefoon gaat niet over! 4.2.1 | rik81 | Unlock | 7 | 09-12-10 08:22 |
iPhone: Telefoon gaat niet over! | Roellie | Jailbreak | 20 | 11-04-10 13:10 |
iPhone: Help, telefoon gaat niet over, mis al m'n telefoontjes! | markj | Jailbreak | 2 | 25-08-08 21:13 |
|
|