Slechtziende ondersteuning iPhone 4S? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn moeder vertelt vanuit Roemenië dat ze haar mobiel niet meer kan gebruiken. Als ze op het openingsscherm wat doet hoor je ineens dingen als: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechtziende ondersteuning iPhone 4S?
Mijn moeder vertelt vanuit Roemenië dat ze haar mobiel niet meer kan gebruiken. Als ze op het openingsscherm wat doet hoor je ineens dingen als:
"Het is veertien uur tien" "Ontgrendel knop" "Open camera knop" "Batterij achtendertig procent geladen" Maar de ontgrendelknop schuiven werkt niet meer. Wat is er gebeurd, en hoe krijg ik het weer als vanouds? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo, Misschien proberen om helemaal te resetten ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij is nu uit en aan gezet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 augustus 2014 om 17:08 ---------- Wat je suggereert heb ik ook even geprobeerd. Zo te zien heeft ze 'Voiceover' geactiveerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s Siri Headset Ondersteuning | pedro270 | iPhone algemeen | 8 | 20-07-13 21:18 |
Flash ondersteuning iPhone werkend! | ViktorV | Archief | 2 | 20-11-08 12:45 |
Beste autoradio ondersteuning iphone? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 17-09-08 12:42 |
|
|