sms berichten ontvangen op de verkeerde telefoon. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone, inclusief account. Mijn dochter heeft ook een Iphone die op dezelfde account staat geregistreerd. Ondanks dat zij een ander telefoonnummer heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een iphone, inclusief account. Mijn dochter heeft ook een Iphone die op dezelfde account staat geregistreerd. Ondanks dat zij een ander telefoonnummer heeft ontvangt zij soms sms-berichten die voor mij zijn bedoeld. Hoe kan ik dit veranderen?
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij zijn het sms-jes, want ze zijn groen en niet blauw (je begrijpt het waarschijnlijk al, ik heb er geen bal verstand van)
|
|
|||
|
|||
![]() SMS zijn cht aan een telefoonnummer gebonden. iMessages aan een telefoonnummer en/of mail adres. Ik zou niet weten hoe een SMS op twee verschillende telefoonnummers kan terecht komen als het bericht naar n enkel specifiek nummer verstuurd is.
|
|
|||
|
|||
![]() Oke, ik ga mijn dochter een eigen account geven. Hoe doe ik dat? Gewoon haar iphone aankoppelen en kan ik dat dan zo veranderen?
Dank voor je reactie! |
|
|||
|
|||
![]() Het iCloud account verwijderen op de iPhone in Instellingen -> iCloud en dan een nieuw iCloud Apple ID aanmaken.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verkeerde telefoon gaat over!! | Duif56 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-14 13:53 |
SMS-berichten worden niet verstuurd en ontvangen.. | PeeEmJee | iPhone algemeen | 2 | 21-02-12 14:32 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 14:54 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 19:02 |
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) | scoutcow | iPhone algemeen | 2 | 04-10-08 18:20 |
|
|