//

sms berichten ontvangen op de verkeerde telefoon.

sms berichten ontvangen op de verkeerde telefoon. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone, inclusief account. Mijn dochter heeft ook een Iphone die op dezelfde account staat geregistreerd. Ondanks dat zij een ander telefoonnummer heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-14, 16:59
NABN NABN is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 3
Standaard sms berichten ontvangen op de verkeerde telefoon.

Ik heb een iphone, inclusief account. Mijn dochter heeft ook een Iphone die op dezelfde account staat geregistreerd. Ondanks dat zij een ander telefoonnummer heeft ontvangt zij soms sms-berichten die voor mij zijn bedoeld. Hoe kan ik dit veranderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-14, 17:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NABN Bekijk bericht
Ondanks dat zij een ander telefoonnummer heeft ontvangt zij soms sms-berichten die voor mij zijn bedoeld. Hoe kan ik dit veranderen?
Dat zullen dan wel iMessages zijn en geen SMS. Laat jouw dochter een eigen iCloud Apple ID (account) gebruiken.
  #3  
Oud 25-08-14, 17:07
NABN NABN is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 3
Standaard imessages of sms?

Volgens mij zijn het sms-jes, want ze zijn groen en niet blauw (je begrijpt het waarschijnlijk al, ik heb er geen bal verstand van)
  #4  
Oud 25-08-14, 17:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NABN Bekijk bericht
Volgens mij zijn het sms-jes, want ze zijn groen en niet blauw
SMS zijn écht aan een telefoonnummer gebonden. iMessages aan een telefoonnummer en/of mail adres. Ik zou niet weten hoe een SMS op twee verschillende telefoonnummers kan terecht komen als het bericht naar één enkel specifiek nummer verstuurd is.
  #5  
Oud 25-08-14, 18:42
NABN NABN is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 3
Standaard dus ander account kan helpen?

Oke, ik ga mijn dochter een eigen account geven. Hoe doe ik dat? Gewoon haar iphone aankoppelen en kan ik dat dan zo veranderen?

Dank voor je reactie!
  #6  
Oud 25-08-14, 19:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het iCloud account verwijderen op de iPhone in Instellingen -> iCloud en dan een nieuw iCloud Apple ID aanmaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verkeerde telefoon gaat over!! Duif56 iPhone algemeen 2 27-08-14 14:53
SMS-berichten worden niet verstuurd en ontvangen.. PeeEmJee iPhone algemeen 2 21-02-12 15:32
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet acxcis iPhone algemeen 8 10-11-09 15:54
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet juud85 iPhone algemeen 3 08-07-09 20:02
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) scoutcow iPhone algemeen 2 04-10-08 19:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.