sms berichten ontvangen op de verkeerde telefoon. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone, inclusief account. Mijn dochter heeft ook een Iphone die op dezelfde account staat geregistreerd. Ondanks dat zij een ander telefoonnummer heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms berichten ontvangen op de verkeerde telefoon.
Ik heb een iphone, inclusief account. Mijn dochter heeft ook een Iphone die op dezelfde account staat geregistreerd. Ondanks dat zij een ander telefoonnummer heeft ontvangt zij soms sms-berichten die voor mij zijn bedoeld. Hoe kan ik dit veranderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
imessages of sms?
Volgens mij zijn het sms-jes, want ze zijn groen en niet blauw (je begrijpt het waarschijnlijk al, ik heb er geen bal verstand van)
|
|
|||
|
|||
SMS zijn écht aan een telefoonnummer gebonden. iMessages aan een telefoonnummer en/of mail adres. Ik zou niet weten hoe een SMS op twee verschillende telefoonnummers kan terecht komen als het bericht naar één enkel specifiek nummer verstuurd is.
|
|
|||
|
|||
dus ander account kan helpen?
Oke, ik ga mijn dochter een eigen account geven. Hoe doe ik dat? Gewoon haar iphone aankoppelen en kan ik dat dan zo veranderen?
Dank voor je reactie! |
|
|||
|
|||
Het iCloud account verwijderen op de iPhone in Instellingen -> iCloud en dan een nieuw iCloud Apple ID aanmaken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verkeerde telefoon gaat over!! | Duif56 | iPhone algemeen | 2 | 27-08-14 14:53 |
SMS-berichten worden niet verstuurd en ontvangen.. | PeeEmJee | iPhone algemeen | 2 | 21-02-12 15:32 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Problemen met bereik (ontvangen telefoon/sms) | scoutcow | iPhone algemeen | 2 | 04-10-08 19:20 |
|
|