Het synchroniseren van pc naar iPhone werkt niet meer volledig! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op de pc (Windows 7) in Calendar Live Com een totaal-agenda gemaakt met daarin weer (in kleur) verschillende agenda's. Dat heb ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het synchroniseren van pc naar iPhone werkt niet meer volledig!
Ik heb op de pc (Windows 7) in Calendar Live Com een totaal-agenda gemaakt met daarin weer (in kleur) verschillende agenda's.
Dat heb ik ook op de iPhone onder Instellingen/E-mail, contacten, agenda's/Hotmail/Agenda ingevoerd. Als ik in m'n agenda op de iPhone kijk zie ik onder Agenda's ook alle agenda's aangevinkt staan. En vreemd genoeg wordt één agenda met het synchroniseren via iTunes vanaf de pc niet overgenomen in m'n iPhone. Tot enige tijd geleden heeft het overigens wél goed gewerkt. Hoe kan ik dit oplossen? P.S. In eerdere discussies kan ik ook geen oplossing vinden! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adresboek synchroniseert niet volledig van Imac naar Iphone 4 | Bifi | iTunes | 0 | 16-01-11 12:47 |
Video output werkt niet meer na het installeren van Resupported | Dylan7 | Muziek, foto & video | 0 | 15-12-10 01:28 |
agenda synchroniseren met iphone werkt niet meer | JaapJQ | iTunes | 9 | 20-02-10 18:25 |
Wisselgesprek en Callforwarding werkt niet meer na upgrade van 1.1.4 naar 2.2.1 | C.44 | iPhone algemeen | 1 | 10-03-09 21:05 |
iPhone 3G: Unlock werkt niet meer naar de verandering van baseband | tom91 | Unlock | 5 | 29-12-08 18:50 |
|
|