Scherm iPhone 4 kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit al een tijdje met een probleem op mijn iPhone dat steeds erger en erger wordt. Er zijn enorm veel gekleurde verticale strepen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm iPhone 4 kapot
Hallo,
Ik zit al een tijdje met een probleem op mijn iPhone dat steeds erger en erger wordt. Er zijn enorm veel gekleurde verticale strepen op mijn scherm. Bij sommige applicaties zie ik bijna niet wat ik doe, maar bij andere applicaties bv. als ik mijn e-mail lees, dan zijn er helemaal geen strepen te zien, maar als ik dan poker ga spelen of een filmpje kijken op youtube, dan zijn er veel meer strepen. Wat is het probleem? Is het makkelijk op te lossen of moet ik hem gewoon in de vuilbak gooien? Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je hem in de vuilbak gooit, kom ik er hem wel direct uithalen!
Waarschijnlijk is hij in contact gekomen met vloer of zo waardoor lcd kapot is gegaan. Als dat het geval is gewoon het schermpje (laten) vervangen. |
|
|||
|
|||
Ja, ik heb die al honderden keren laten vallen, maar er zat wel altijd een hoesje op, maar ja, ik ga hem gewoon verkopen voor een prijsje dan.
|
|
|||
|
|||
Wat is een prijsje?
Een nieuw schempje kost nu ook de wereld niet hoor. Een handige Harry doet dit voor 50€ of minder... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 scherm kapot | valencio | iPhone algemeen | 34 | 21-12-13 18:17 |
iphone 5 scherm kapot? | valencio | iPhone algemeen | 6 | 10-10-13 22:06 |
iPhone 4S scherm kapot | silberfish-3gs | iPhone algemeen | 14 | 16-05-13 14:29 |
Kapot scherm iPhone 4 | iPhone4Robin | iPhone algemeen | 2 | 06-06-11 21:52 |
|
|