iPhone 5S. Ontzettend warm. Accu snel leeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Zijn er anderen die dezelfde problemen hebben als ik? Ben begin dit jaar overgestapt van de 5 naar de 5S. In het begin ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S. Ontzettend warm. Accu snel leeg
Goedemorgen,
Zijn er anderen die dezelfde problemen hebben als ik? Ben begin dit jaar overgestapt van de 5 naar de 5S. In het begin ging de accu onwijs lang mee. Maar sinds een maand of twee is het gedaan. Als ik een app open (van NU.nl tot Infinity Blade 3) hij wordt verschrikkelijk heet en de accu loopt razendsnel leeg. En ik bedoel ook echt HEET, niet warm. Het is niet te doen. Factory reset heeft ook niet geholpen. Iemand die deze zelfde problemen heeft (gehad) en wat was de oplossing? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik de combinatie heet en accu snel leeg lees denk ik als eerste aan de gps module. Locatieservice dus.
Als eerste zou ik kijken bij de locatievoorziening of er een app is die de gps aan houd (paarse pijltje bij de app). Redelijke kans dat zoiets aan blijft staan. |
|
|||
|
|||
Begrijp wat je bedoeld, maar helaas.
Ik heb redelijk wat kennis omtrent iOS. Alle zaken die extreme acculeegloop kunnen veroorzaken staan uit. Het is ook echt alleen als ik een app open heb staan. Dan wordt ie dus onwijs heet. Ben alleen bang dat er niets anders op zit dan naar de Store te gaan en te laten swappen. Als ze dat doen tenminste. Laatst gewijzigd door Millencolin; 03-09-14 om 15:23. |
|
||||
|
||||
Al reset gedaan; hersteld etc (tijdelijk zonder terugzetten back-up)?
|
|
|||
|
|||
Mijn nieuwe iPhone 5s had dit ook; warm worden en vrij snel (4 a 5uur) leeg gaan. Ook bij niet gebruiken bleef de iPhone warm.
Als eerste Locatiebepalingen uitgezet, pushing van email aangepast en andere tips van het www bekeken. Het hielp niet veel. De op het www gevonden oplossing die wél werkte : - Alle emailaccounts verwijderen - Telefoon uitzetten - Telefoon weer aanzetten - Emailaccounts weer toevoegen Nadat dat gedaan was geen warme iPhone meer en gaat nu zeker een dag mee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 met ios 4.3.1 word warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 17 | 06-06-11 21:35 |
iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 6 | 08-02-11 15:47 |
Accu leeg na warm worden!?! | Bcud4 | iPhone algemeen | 0 | 17-10-10 22:19 |
Iphone 3gs wordt warm en accu snel leeg na update 4.0 | jacques09 | iPhone algemeen | 1 | 20-07-10 00:59 |
Batterij/accu wordt warm en snel leeg. Ervaring? | Guido85 | Archief | 2 | 05-10-09 13:12 |
|
|